نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

کوین فایگی به مدیر ارشد ناظر مارول ارتقا پیدا کرد

والت دیزنی در اقدامی جالب توجه کوین فایگی را به سمت مدیر ارشد ناظر مارول منصوب کرد تا روی سریال‌ها و کامیک‌های مارول هم نظارت داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییرات جدیدی در شرکت مارول ایجاد شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو که طراح اصلی دنیای سینمایی مارول است، به سمت مدیر ارشد ناظر مارول منصوب شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، این اتفاق به فایگی اجازه می‌دهد تا او نه تنها روی فیلم‌های مارول نظارت داشته باشد، بلکه روی داستان‌سرایی و مسیر خلاق و هنری کامیک‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های مارول نیز نظارت کند. او همچنان به‌عنوان رئیس مارول استودیو به کار خود ادامه خواهد داد. علاوه‌بر این، بخش تلویزیونی و سرگرمی خانواده مارول که به‌ترتیب وظیفه ساخت سریال‌های لایو اکشن و انیمیشن را بر عهده داشته بودند، به زیر مجموعه مارول استودیو اضافه شده‌اند.

همچنین ددلاین اضافه کرد که با موقعیت جدید فایگی، همه مدیران مارول باید به او گزارش دهند که این موضوع شامل دن باکلی، رئیس مارول انترتینمنت نیز خواهد شد که این موضوع شامل اعلام گزارش عملکرد انتشار، فروش خدمات خلاقانه و نوآورانه، بازی‌ها، مجوز و پروانه کامیک‌ها و رویدادها و غیره خواهد بود. باکلی همچنین وظیفه دارد تا این گزارش‌ها را به آیزاک پارلموتر، مدیر عامل مارول انترتینمنت نیز انتقال دهد. جو کاسادا هم همچنان باید به باکلی گزارش دهد که در سمت مشاور اجرایی و مدیر هنری مارول ابقا شده است. همچنین فایگی همچنان به دادن گزارش به آلن هورن، معاون مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی و آلن برگمن، معاون مدیر عامل والت دیزنی باید ادامه دهد.

همچنین ورایتی در ادامه گفت که در حال حاضر تصمیم گیری برای پروژه‌های فعلی مارول انجام نشده و گفته می‌شود که فایگی و تیم او در حال ارزیابی همه جانبه پروژه‌ها به‌صورت جداگانه هستند. همچنین گفته‌ می‌شود که سرنوشت سریال Helstrom (هل استروم) که برای شبکه استریم هولو (Hulu) در دست ساخت است، روشن نیست. هولو پیش از این در پی اختلاف با بخش تلویزیونی مارول تصمیم به توقف سریال Ghost Rider (گوست رایدر) گرفته بود. بااین حال، سریال Runaways (فراری‌ها) و سریال‌های انیمیشنی مشترک با Hulu طبق برنامه در دست ساخت هستند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده