نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

یک طرفدار، کاراکترهای بازی Breath of the Wild را با سبک هنری Link’s Awakening نقاشی کرد

نتیجه‌ی نقاشی کاراکترهای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با استفاده از سبک هنری بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening خارق‌العاده است.

از هیچ بهانه‌ی کوچکی نمی‌توان برای نوشتن درباره‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild گذشت و نقاشی تازه‌ی بازی بهانه‌ی مناسبی برای انجام این کار در اختیارمان قرار می‌دهد. احتمالاً برای بسیاری از بازیکنان جای سوال است که ظاهر بازی‌های مجموعه‌ی محبوب Zelda درصورتی‌که محدودیت‌های سایر کنسول‌ها را داشت، چگونه بود. به‌همین‌خاطر است که «تریلر بازطراحی دنباله‌ی بازی Zelda: Breath of the Wild برای کنسول Nintendo 64» در نظرمان بسیار هیجان‌انگیز جلوه کرد. بااین‌حال این‌بار شاهد نقاشی جدیدی از لینک و دیگر دوستان قهرمانش هستیم که با استفاده از سبک هنری بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening ترسیم شده است. این نقاشی را فردی با نام ssalrobyul در توییتر منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

بااین‌حال اگر سبک هنری بازی Link’s Awakening را برای هر بازی دیگری پیاده کنیم، سطح کلی زیبایی و جذابیت آن به‌طرز چشم‌گیری افزایش می‌یابد. در این نقاشی تمام کاراکترها بسیار ریز و قد کوتاه به‌نظر می‌رسند. این باعث می‌شود به این فکر کنیم که اگر قرار به ساخت بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با همین سبک هنری بود، چگونه از آب در می‌آمد؟ با اطمینان می‌توان گفت که وسعت و آزادی کلی بازی تاثیر بدی روی آن می‌گذاشت و با انتقادهای فراوانی روبه‌رو می‌شد. بااین‌حال نمی‌توان منکر تجربه‌ی بالای کمپانی نینتندو در خلق چنین آثاری شد و همچنان می‌توان امیدوار بود که روزی بتوانیم شاهد توسعه‌ی چنین اثری باشیم. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی Breath of the Wild را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده