// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

سازندگان بازی Concrete Genie برنامه‌ای برای عرضه بسته الحاقی ندارند

با وجود موفقیت بازی Concrete Genie و بازخوردهای خوب آن از سوی منتقدان و کاربران، تیم سازنده اعلام کرده که برنامه‌ای برای عرضه بسته الحاقی وجود ندارد.

چندی پیش بازی Concrete Genie برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن VR عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران کسب کند. در جریان این بازی، بازیکن در نقش پسر مدرسه‌ای قرار می‌گیرد که توسط سایر همکلاسی‌های خود مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد. بااین‌حال تنها مورد خوشحال کننده زندگی کاراکتر داستان، نقاشی‌های اسرار آمیزی است که پس از طراحی شدن، شکلی واقعی به خود پیدا می‌کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو پیکسل‌اوپس (PixelOpus)، سازنده بازی Concrete Genie، به‌تازگی اعلام کرده است که این استودیو برنامه‌ای برای توسعه بسته الحاقی برای بازی Concrete Genie ندارد. شخصی در توییتر از تیم سازنده سوال کرده است که آیا برنامه‌ای برای عرضه بسته الحاقی وجود دارد یا خیر که استودیو سازنده اعلام کرده که جز محتوای نسخه دیلاکس ادیشن Concrete Genie، برنامه‌ی دیگری برای اضافه کردن محتویات تازه برای این بازی وجود ندارد.

محتوای نسخه دیلاکس شامل یک پک قلم نقاشی است که ۱۲ طرج جدید را به بازی اضافه می‌کند. البته در انتها پیکسل‌اوپس اعلام کرده که احتمال دارد در آینده، عرضه بسته الحاقی و محتوای جدید را در دستور کار قرار دهند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده