نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

تور دبی و تایلند گرم در پاییز سرد، با آژانس مقتدرسیر

اگر فکر می‌کنید سفر داخلی یا کشورهای نزدیک به ایران، برای فصل پاییز کمی سرد هستند و شما تحمل آن را ندارید، بهتر است در این فصل مقصدی گرم را برای سفر خود برگزینید.

ایران یک کشور ۴ فصل است که حتی در فصول مختلفش، نقاط متفاوت آن شرایط آب و هوایی متفاوتی را تجربه می‌کند. تقریباً کشورهایی که در جنوب ایران قرار می‌گیرند، آب و هوایی گرم را تجربه می‌کنند. دبی در همسایگی جنوبی ما و تایلند در جنوب شرق آسیا دو مسیری هستند که شما با سفر به آن‌ها دیگر مطلقاً هیچ چیزی از پاییز را درک نمی‌کنید. همه چیز شبیه به تابستان است و برای سفرهای ساحلی، به‌خصوص آب‌و‌هوا می‌تواند ایده‌آل باشد. آژانس مقتدرسیر برگزار کننده مستقیم تورهای خارجی در ایران، در این مطلب می‌کوشد تا مسافران خود را با شرایط تورهای این دو مسیر استثنایی و زیبا در فصل پاییز، آشنا کند تا اگر شما تصمیمی برای خرید تورهای پائیزی داشتید در مورد این دو مسیر اطلاعات کافی جهت انتخاب را داشته باشید.

خرید ارزان در شهر با تور دبی

تور دبی در همه‌ی جهان، به‌عنوان یک تور لاکچری و استثنایی شناخته می‌شود. شاید برای ساکنان آمریکای شمالی سفر به دبی یک آرزو باشد اما نزدیکی به کشور ایران باعث شده تا سفر به این شهر که دیگر سال‌ها است شهرت جهانی برای خود به هم زده است امری آسان و در برخی مواقع ارزان باشد.

پاییز فصلی‌ است که رفته‌رفته هوای دبی در حال بهتر شدن است و مسافران توانایی تحمل هوای کشنده‌ی دبی را دارند. اما هنوز هم به بهترین فصل آن نرسیده‌ایم. تقریباً از کریسمس به بعد بهترین زمان برای سفر به دبی فراهم می‌شود و اتفاقاً در آن تاریخ‌ها بیشترین مسافران برای این شهر از اروپا و آمریکا هستند و تلاش می‌کنند تا کریسمس را به صورتی استثنایی جشن بگیرند. همین‌که پاییز در فصلی قرار نگرفته که بیشترین مسافر را به خود بپذیرد و درکنار آن، دمای هوا هم رو به کاهش گذاشته فرصتی مغتنم است تا ایرانیان برنامه خود برای خرید تور ارزان دبی را بریزند.

حضور در هتل‌های بسیار باکیفیت در رده‌های مختلف از حالت اقتصادی تا لاکچری‌ترین حالت ممکن آن در این فصل می‌تواند برای ما ایرانیان بسیار به صرفه باشد؛ پس تلاش کنید در انتخاب‌های خود دقت کنید، تا سفری بی‌نظیر به یک شهر با شهرت جهانی جهت سفر را داشته باشید. پروازهایی که آژانس مقتدرسیر برای مسافران تدارک دیده نیز ماهان و ایران ایر است و مسافران می‌توانند بنابر درخواست خود، ایرلاین دیگری را از ما بخواهند.

حال که با شرایط تور دبی پاییز 98 آشنا شدید وقت تصمیم گیری رسیده است. بهتر است با مشاوران سفر ما تماس بگیرید و بهترین تاریخ‌هایی را که می‌توانید انتخاب کنید، بررسی کرده و نهایتاً خرید خود را انجام دهید.

تور تایلند

لذت گرما درکنار ساحل با تور تایلند

اگر سری به فهرست تور خارجی سایت مقتدرسیر بزنید، متوجه خواهید شد که برخی مسیرها از دیگر آن‌ها پربارتر و طبیعتاً محبوب‌تر هستند. جنوب شرق آسیا، ترکیه و برخی کشورهای همسایه از این دست مسیرهایند. در جنوب شرق آسیا اما هیچ مقصدی به گرد پای تایلند هم نمی‌رسد. امکاناتی که در تایلند فراهم شده و همچنین تنوع مسیرهای گردشگری آن باعث شده تا مسافران علاقه‌ی بیشتری برای سفر به این کشور داشته باشند.

در پاییز اما آب و هوای این منطقه از جهان بسیار خاص است. معمولاً تابستان گرم، با بارش های فراوان همراه بوده و حالا هم بارش‌ها کم و بیش ادامه دارد، اما به‌شدت تابستان نیست. پس دقت کنید اگر تور تایلند پاییز خریداری کردید همراه بردن چتر را فراموش نکنید؛ چرا که ممکن است به شکلی خیس شوید که خشک شدن به شیوه‌های عادی امکان‌پذیر نباشد و مجبور شوید هر کجا که هستید به هتل خود بازگردید. گرما و شرجی بودن هم با آن که هنوز وجود دارد اما اصلاً با تابستان قابل قیاس نیست. به همین دلیل میزان حضور مسافران در این کشور مانند فصل زمستان حداکثری نیست و طبیعتاً قیمت‌هایی که مسافران برای سفر به این کشور دریافت می‌کنند بسیار پایین‌تر از تاریخ‌های پرمسافر است. پس اگر به‌دنبال تور ارزان تایلند هستید، پاییز می‌تواند یکی از بهترین فصل‌ها برای شما باشد.

پروازهایی که به این مقصد برگزار می‌شود با ایرلاین ماهان است که بسیار به صرفه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگزار می‌شود اما اگر می‌خواهید از آسایش بیشتری لذت ببرید پروازهای قطر هم برای شما قابل برنامه‌ریزی است.

باید دقت کنید که به واسطه شرایط مسافرتی سال جاری که کمی بهم ریختگی در برنامه‌های مسافران و آژانس‌ها به واسطه‌ی تغییرات عمده در شرایط اقتصادی کشور رخ داده ممکن است در برخی تاریخ‌ها قیمت بلیت‌ها به‌شدت افزایش داشته باشند و عملاً برنامه‌ی شما برای یافتن بهترین قیمت تور تایلند ناکام باشد. در چنین شرایطی بهتر است با مشاوران سفر آژانس ما تماس بگیرید و از کم و کیف پروازها و هتل‌های مقصدهای انتخابی خود در تایلند آگاه شوید و سپس با درکنار هم قرار دادن شرایط و قیمت‌ها یک انتخاب دقیق و استثنایی برای خرید تور تایلند خود داشته باشید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده