نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

حضور کریستوفر لوید و کانی نیلسن در فیلم Nobody

کریستوفر لوید و کانی نیلسن، دو بازیگر قدیمی سینمای هالیوود، همبازی باب ادنکیرک در فیلم Nobody (هیچکس) با فیلمنامه‌ای از دریک کولستاد شدند.

طبق گزارش سایت خبری کلایدر، کریستوفر لوید، بازیگر قدیمی سینمای هالیوود که جایزه اِمی را در کارنامه دارد و کانی نیلسن، بازیگر برخی از مطرح‌ترین فیلم‌های هالیوودی، همبازی باب ادنکیرک در فیلم اکشن و هیجانی Nobody (هیچکس) با فیلمنامه‌ای از دریک کولستاد شدند. باب ادنکیرک، بازیگر نقش جیمی مک‌گیل/ ساول گودمن در سریال‌های Breaking Bad (بریکینگ بد) و Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)، علاوه بر نقش آفرینی در فیلم Nobody محصول شرکت اس تی ایکس اینترتینمنت (STX Entertainment)، تهیه‌کنندگی این اثر را نیز بر عهده خواهد داشت. دریک کولستاد که نگارش فیلمنامه‌ٔ سه‌گانه John Wick (جان ویک) را در کارنامه دارد، فیلمنامه‌ی Nobody را نیز خواهد نوشت. ادنکیرک این فیلم را به همراه شریک خود، مارک پروویسیرو از طریق شرکت ادنیک-پروویسیرو (Odenkirk-Provissiero) و با همکاری برادن افترگود (Hell or High Water)، دیوید لیچ (Deadpool 2)، چاد استاهلسکی (John Wick)، کلی مک‌کورمک (Atomic Blonde) و خود دریک کولستاد تهیه‌کنندگی خواهد کرد و درو سایمون و کیت ورهوف نیز از طرف STX بر مراحل تولید نظارت خواهند داشت.

Bob Odenkirk

کریستوفر لوید سابقه نقش‌آفرینی در فیلم خاطره‌انگیز Back to the Future (بازگشت به آینده) را دارد و از دیگر فیلم‌های مطرح این بازیگر می‌توان به One Flew Over the Cuckoo's Nest (پرواز بر فراز آشیانهٔ فاخته)، ?Who Framed Roger Rabbit (چه کسی برای راجر رابیت پاپوش دوخت؟) و A Million Ways to Die in the West (یک میلیون راه برای مردن در غرب) اشاره کرد. کانی نیلسن نیز سابقه درخشانی دارد و در فیلم Gladiator (گلادیاتور) نقشی به‌یادماندنی ایفا کرد و در فیلم‌هایی چون Devil's Advocate (وکیل مدافع شیطان)، Wonder Woman (واندر وومن)، Brødre (برادران) و Permanent Midnight (نیمه‌شب ماندگار) ایفای نقش کرد.

داستان فیلم Nobody در مورد پدری بسیار آرام است که در حومه شهر زندگی می‌کند. نام این شخصیت هاچ است؛ فردی کاملاً معمولی که البته خشمی شدید در درون خود نهفته دارد. ناگهان روزی که دو دزد به خانه وی می‌آیند، این خشم فروخورده فوران می‌کند و داستانی بی‌رحمانه شروع می‌شود و راه خونینی باز می‌شود که در نهایت وی را مجبور به مقابله با چیزهایی می‌کند که روزگاری پشت سر گذاشته بود.  

کارگردانی فیلم Nobody را ایلیا نایشولر بر عهده دارد که کارگردانی فیلم علمی تخیلی و پرسروصدای Hardcore Henry (هنری جان سخت) را در کارنامه دارد. این فیلم امتیازات متوسطی از منتقدان گرفت و با بودجهٔ ۲ میلیون دلاری، فروشی ۱۷ میلیون دلاری در گیشه داشت. شارلتو کوپلی، دانیلا کوزالوسکی، هیلی بنت و تیم راث از جمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده