نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵

فروش کل مجموعه Resident Evil به ۹۱ میلیون نسخه رسید

بر اساس اعلام کمپانی کپکام، سری بازی‌های ترسناک سروایول Resident Evil به رکورد جدیدی در زمینه‌ی فروش دست یافته است.

سری بازی‌های Resident Evil فرازونشیب‌های بسیاری داشته است، اما کمپانی کپکام در سال‌های اخیر با ارائه پی‌درپی بازی‌هایی که مجموعه را به ریشه‌های ترسناک سروایولش بازگرداند، باعث احیای دوباره‌ی این سری محبوب شد. این موضوع قطعاً تاثیر به‌سزایی در افزایش میزان فروش مجموعه‌ داشته است و تازه‌ترین اخبار بازی نیز از رکورد جدید سری رزیدنت ایول در زمینه‌ی فروش حکایت دارد.

کمپانی Capcom در گزارش سالانه‌ یکپارچه‌ی اخیر خود برای سال ۲۰۱۹ تایید کرد که مجموعه‌ی Resident Evil تابه‌حال ۹۱ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است که این میزان در اوایل سال جاری ۹۰ میلیون نسخه بود. آخرین آمارها نشان‌دهنده‌ی فروش ۴.۵ میلیون نسخه‌ای بازی Resident Evil 2 Remake است که در بهمن ماه سال گذشته شاهد انتشارش بودیم. دراین‌میان بازی Resident Evil 5 همچنان به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی مجموعه به‌حساب می‌آید که تا ماه فوریه‌ی سال جاری به‌فروش ۱۱ میلیون نسخه‌ای دست یافته بود.

بااین‌حال، هنوز هم محتوای بیشتری از مجموعه‌ی Resident Evil وجود دارد که در ادامه در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد. بازی Project Resistance در آینده‌ی نزدیک بخشی اکشن کوآپ و یک حالت داستانی تک‌نفره را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد و این درحالی است که از مدت‌ها پیش شایعاتی از بازی Resident Evil 8 و بازسازی Resident Evil 3 به گوش می‌رسد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده