// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵

آپدیت چپتر دوم Fortnite در دسترس قرار گرفت؛ انتشار تریلر داستانی

دقایقی پیش سرورهای بازی Fortnite از دسترس خارج شدند و آپدیت چپتر دوم فورتنایت در دسترس قرار گرفته است.

یک روز و نیم از رویداد پایانی فصل دهم فورتنایت می‌گذرد که در جریان آن تمامی نقشه و کاراکترهای بازی توسط برخورد شهاب سنگ به لوت لیک از بین رفتند و یک سیاه‌چال روی تصویر نمایان شد. همچنین صفحه‌های رسمی Fortnite در شبکه‌های اجتماعی هم تصویر حساب کاربری خود را یک تصویر سیاه‌رنگ گذاشتند که نوید تمام شدن فورتنایت و آغاز فصلی جدید برای این بازی بود که به Chapter 2 شناخته می‌شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش سرورهای بازی از دسترس خارج شدند تا آپدیت بزرگ بازی فورتنایت برای فصل یازدهم یا همان چپتر دوم فورتنایت در دسترس قرار بگیرد. در‌این‌میان اشاره کنم که به‌روزرسانی فورتنایت هم‌اکنون در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است که نزدیک به ۱۵ گیگابایت حجم دارد (احتمال متفاوت بودن حجم دانلود برای کاربران وجود دارد). این در حالی است که نسخه کنسولی ظاهرا ۹ گیگابایت بیشتر فضای خالی نیاز ندارد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم پس از اعمال آپدیت مورد نظر، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، به چه شکل جهان بازی را تغییر داده و چه محتویات تازه‌ای را برای کاربران درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا آپدیت فورتنایت برای شما هم در دسترس قرار گرفته است؟ در ادامه می‌توانید تریلر داستانی Chapter 2 را هم در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده