// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

احتمال عرضه بازی Cyberpunk 2077 برای نینتندو سوییچ بسیار کم است

جان مامایس در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که احتمال عرضه Cyberpunk 2077 برای نینتندو سوییچ بسیار کم است و فعلا برنامه‌ای برای آن وجود ندارد.

کمتر شخصی فکرش را می‌کرد که روزی The Witcher 3: Wild Hunt برای نینتندو سوییچ پورت شود. با اینکه استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر ویچر 3، برای پورت بازی مجبور به تضعیف کیفیت آن شده است، اما همچنان می‌تواند از نظر بصری تجربه‌ی خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. حال سوال پیش می‌آید که آیا Cyberpunk 2077 هم برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود؟ 

طبق جدیدترین اخبار بازی، جان مامایس، مدیر دفتر کراکوف سی‌دی پراجکت رد، به‌تازگی مصاحبه‌ای را با سایت گیم‌اسپات انجام داده است که در جریان بخشی از این مصاحبه، از وی در مورد پورت سایبرپانک 2077 روی نینتندو سوییچ پرسیده شده است. جان مامایس اعلام کرده که فعلا برنامه‌ای وجود ندارد و احتمال اینکه بتوانند بازی را برای نینتندو سوییچ پورت کنند، بسیار کم است. وی دراین‌باره می‌گوید:

چه کسی فکرش را می‌کرد که بازی‌ای مثل The Witcher 3 برای نینتندو سوییچ پورت شود؟ کسی از‌ آینده خبر ندارد. من حدس می‌زنم که اگر تصمیم بگیریم این کار را انجام دهیم، متوجه می‌شویم که امکان پورت بازی وجود دارد یا نه؛ احتمال این کار بسیار کم است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر صحبت‌های جان مامایس هم می‌توان به اظهار نظر وی در مورد معرکه بودن کنسول‌های نسل بعد اشاره کرد. بازی Cyberpunk 2077 در ۲۸ فروردین ماه ۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده