// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

نسخه Boxed Edition بازی Life is Strange 2 معرفی شد

Boxed Edition بازی Life is Strange 2 در دو نسخه استاندارد و کالکتور عرضه می‌‌شود که هرکدام از آن‌ها محتویات مخصوص‌به خود را دارند.

آن دسته از کاربرانی که هنوز بازی Life is Strange 2 را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند در آذر ماه و همزمان با عرضه قسمت پنجم، نسخه جدیدی از آن را تحت نام Boxed Edition خریداری کنند که محتویات منحصربه‌فردی دارد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو دونت ناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment)، سازنده لایف ایز استرنج 2، نسخه باکسد ادیشن این بازی را معرفی کرده است که در تاریخ ۱۲ آذر ماه (سه دسامبر) در اروپا و ۱۵ بهمن ماه (چهار فوریه ۲۰۲۰) در آمریکا عرضه می‌شود.

در ادامه مشخص شده است که باکسد ادیشن بازی Life is Strange 2 دارای نسخه‌های مختلفی است که هر کدام با مزیت‌های متفاوتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه استاندارد باکسد ادیشن ۳۹.۹۹ دلار قیمت دارد و شامل بازی اصلی به‌همراه تمامی قسمت‌ها، بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit و همچنین Arcadia Bay Patches می‌شود که آیتم‌های شخصی‌سازی برای کوله‌پشتی شان به‌حساب می‌آیند. این در حالی است که نسخه کالکتور باکسد ادیشن ۶۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و شامل تمامی محتویات نسخه استاندارد، دیسک ساندترک بازی، آرت بوک ۳۲ صفحه‌ای، اکشن فیگورهای شان و دنیل و جعبه مخصوص می‌شود.

در ادامه مشخص شده است که دیسک بازی تنها قسمت اول تا چهارم را در خود جای داده است و قسمت پنجم را باید به‌صورت رایگان از فروشگاه پلتفرم خود دانلود کنید. تیم سازنده دراین‌باره می‌گوید:

ما می‌خواستیم که نسخه فیزیکی بازی همزمان با عرضه قسمت پنجم در ۱۲ آذر ماه در دسترس قرار بگیرد. ازاین‌رو قسمت اول تا چهارم روی دیسک قرار داده شده است و قسمت پنجم را باید به‌صورت دیجیتالی دانلود و نصب کنید. حجم هر پنج قسمت بازی کنار هم ۶۵ گیگابایت است و دیسک پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی ۵۰ گیگابایت بیشتر ظرفیت ندارد. کاربران اکثر مناطق نظیر آمریکا برای دسترسی به قسمت پنجم باید آن را دانلود کنند. 

نسخه Boxed Edition بازی Life is Strange 2


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده