نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵

بازی The Last of Us تاکنون ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است

به نظر می‌رسد که موفقیت‌های بازی The Last of Us همچنان ادامه دارد و اکنون از این بازی ۲۰ میلیون نسخه به فروش رفته است. 

بازی The Last of Us Part 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال آینده‌ی میلادی است و به نظر می‌رسد که بتواند به موفقیت‌های بسیاری برسد. با این حال، نسخه‌ی اول این سری نیز همچنان به موفقیت‌های خود برای سونی و استودیو ناتی داگ ادامه می‌دهد. به گفته‌ی دنیل احمد در حساب کاربری توییتر و طبق آخرین اخبار بازی، بازی The Last of Us موفق شده است تا ۲۰ میلیون نسخه روی هر دو کنسول PS3 و پلی استیشن 4 فروش داشته باشد.

بازی The Last of Us نخستین بار در سال ۲۰۱۳ روی کنسول پلی‌ استیشن 3 منتشر شد و توانست تا به علت روایت داستان قوی و گرافیک خیره‌کننده، تحسین منتقدان و مخاطبان را به همراه داشته باشد و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری PS3 تبدیل شود. سال بعد از آن یعنی ۲۰۱۴ این بازی با گرافیک و نرخ فریم بهبود یافته تحت عنوان The Last of US Remastered برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌استیشن 4 منتشر شد و به خوبی توانست تا توانایی این کنسول را به نمایش بگذارد. در این نسخه همچنین بسته‌ی الحاقی داستانی بازی به نام Left Behind نیز قرار داشت. 

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۰ (۲ اسفند) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. به گفته‌ی ناتی داگ، این بازی ۵۰ درصد بزرگتر از نسخه‌ی اول خواهد بود و مناطقی مانند بازی Uncharted 4 و Uncharted: Lost Legacy در آن یافت خواهد شد. قطعا با هرچه نزدیک شدن به زمان انتشار بازی، اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. توییت دنیل احمد علاوه بر آمار فروش The Last of Us، شامل آمار فروش بازی‌های دیگری از استودیو ناتی داگ مانند آنچارتد 2 و 4 می‌شود. متن توییت او به شرح زیر است: 

بازی Uncharted 2 بیش از ۶ میلیون روی پلی‌استیشن 3 فروش داشته است؛ قبل از انتشار Uncharted Collection برای پلی‌استیشن 4. 

شهرت ناتی داگ از آن پس رو به افزایش بوده است و Uncharted 4 تا امروز ۱۶ میلیون نسخه روی پلی‌استیشن 4 و The Last of Us بیش از ۲۰ میلیون نسخه روی هر دو کنسول PS3 و PS4 فروش داشته است.

در پایان شما می‌توانید نظر خود را راجع به میزان فروش بازی The Last of Us با ما در میان بگذارید و بگویید که آیا به نظر شما نسخه‌ی دوم نیز می‌تواند این چنین موفق ظاهر شود یا خیر.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده