// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۴

ویدیو Chapter 2 بازی Fortnite فاش شد

دقایقی پیش تریلر چپتر دوم بازی Fortnite فاش شد که در جریان آن شاهد اضافه شدن مینی گیم و ویژگی‌های جدیدی به بازی هستیم.

تقریبا ۲۴ ساعت از پاک شدن نقشه بازی فورتنایت می‌گذرد و یک سیاه‌چال فضایی تنها چیزی است که کاربران در صفحه بازی مشاهده می‌کنند. تمامی مخاطبان بازی Fortnite منتظر این هستند که هرچه سریع‌تر اپیک گیمز (Epic Games) چپتر دوم اثر را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش تریلر چپتر دوم فورتنایت فاش شد. در ابتدا نینجا، استریمر بازی‌های ویدیویی، در حساب کاربری توییتر خود نوشته بود که ویدیو Chapter 2 را دیده است و شدیدا برای شروع این فصل هیجان‌زده است. این در حالی است که یکی از کاربران در جواب ویدیو مربوط‌به چپتر دوم را آپلود کرده است تا سایر مخاطبان هم آن را تماشا کنند. البته وی در ادامه اعلام کرده که به‌خاطر موارد امنیتی و مسدود نشدن از سمت توییتر، آن را در اولین فرصت پاک خواهد کرد.

فورتنایت

ظاهرا در جریان چپتر دوم تغییراتی روی سطح بازیکنان و میزان V-Bucks دریافتی اعمال خواهد شد. همچنین ویژگی‌های جدیدی هم به گیم‌پلی اضافه می‌شود. برای مثال کاربران می‌توانند شنا کنند یا مشغول انجام مینی گیم‌هایی نظیر ماهیگیری شوند. در ادامه می‌توانید تریلر فاش شده از چپتر دوم فورتنایت را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع توییتر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده