// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴

خروج تهیه کننده ارشد Halo Infinite خللی در پروسه ساخت بازی به وجود نیاورده است

پس از خروج مری اولسون از سمت تهیه کنندگی ارشد Halo Infinite شایعاتی به‌وجود آمد و حال اعلام شده است که هیچ خللی در پروسه ساخت وجود ندارد.

دیروز بود که کاربران ردیت ازطریق لینکدین متوجه شدند که مری اولسون، تهیه کننده اجرایی سابق Halo Infinite، دیگر در این سمت استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343Industries) قرار ندارد. وی جدا از اینکه تهیه کننده اجرای بازی محسوب می‌شد، به‌عنوان تهیه کننده ارشد هم مشغول فعالیت روی بخش کمپین بازی بود. در این تاپیک ردیت اعلام شده بود که وی پس از قرار گرفتن در نقش تهیه کننده ارشد، وظایف تیم لانگو، کارگردان خلاق سابق هیلو اینفینیت، را برعهده داشته است؛ شخصی‌که در ماه اوت این استودیو را ترک کرده بود. طبق جدیدترین اخبار بازی جان جونایشک، مدیر جامعه کاربری ۳۴۳ اینداستریز، در جواب به کاربران و اشخاصی که برای آن‌ها سوءتفاهم پیش آمده، اعلام کرده است که مری اولسون وظایف مخصوص‌به خود را داشته است و هیچ مشکلی در روند توسعه Halo Infinite وجود ندارد.

جان جونایشک در ردیت می‌گوید:

تصمیم گرفتم که وارد بحث شوم و وظایف جان و مری را توضیح دهم؛ زیرا برای تعدادی از کاربران سوءتفاهم پیش آمده است. قبل از شروع چیزی، می‌خواهم بگویم که تمامی تیم سازنده هیلو اینفینیت پشت این بازی قرار دارند و سخت در تلاش هستند تا بازی را به‌سطح کیفی مورد نظر برسانند. نقش تیم به‌عنوان کارگردان خلاق، این بود که کمک کند تا تصمیم‌های خلاقانه‌ای حول طراحی و مسیر پیشروی ساخت بازی گرفته شود؛ حال می‌خواست بخش تک‌نفره باشد یا بخش چندنفره و سایر موارد. این در حالی است که نقش مری، تهیه کننده اجرایی و در ادامه تهیه کننده ارشد بخش کمپین Halo Infinite، این بود که تیم را به مسیر درستی هدایت کند که بازی برای تعطیلات ۲۰۲۰ آماده شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

اینکه در تاپیک گفته شده که مری سمت تیم لانگو را برعهده گرفت و بعد استودیو را ترک کرد، اصلا درست نیست. این گفته بدین معنی است که مری وظایف یک کارگردان خلاق را برعهده گرفته است و پس از اینکه ساختار بازی مطابق میل او نبوده، از استودیو جدا شده است. اگر چنین اتفاقی واقعا رخ داده بود، به شما حق می‌دادم که در مورد پروسه توسعه بازی نگران شوید، اما او یک تهیه کننده ارشد بوده است، نه یک کارگردان خلاق. تهیه کننده ارشد به هنرمندان، طراحان و سایر اشخاص تیم توسعه کمک می‌کند تا بتوانند داده‌های خود را به‌موقع تحویل دهند و پشتیبان آن‌ها است. همچنین مراقب این است که کارمندان بیش از اندازه غرق کار کردن نشوند و تمامی منابع مورد نیاز آن‌ها تأمین شود تا در زمان مناسب بتوانند کارهای خواسته شده را تحویل دهند. به بیان ساده‌تر، تهیه کننده ارشد شخصی است که وظیفه او این است که مطمئن شود استودیو مسیر روبه‌جلویی را پیش گرفته است. همچنین تیم کامیونیتی ما هم تهیه کننده خود را دارد که مطمئن شود ما کارهای خود را به‌موقع و بدون هیچ خللی انجام می‌دهیم؛ کارهایی نظیر پاسخ به ایمیل‌ها، چک کردن وبسایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و موارد مشابه. 

وی در انتها از هیجان‌زده بودن خود برای پیوستن مری اولسون به Midwinter Entertainment نوشته است؛ استودیویی که جاش هولمز، رئیس سابق ۳۴۳ اینداستریز، در آن مشغول فعالیت است. همچنین یک بار دیگر اعلام کرد که عنوان مقاله داخل ردیت گمراه کننده است و هیچ خلل و دوراهی در روند توسعه Halo Infinite به‌وجود نیامده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Halo Infinite در تعطیلات ۲۰۲۰ برای ایکس‌ باکس وان، پراجکت اسکارلت (بازی روز عرضه) و کامپیوتر عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده