// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

دنیای فورتنایت در جریان رویداد انتهای فصل بازی نابود شد

در جریان رویداد The End بازی فورتنایت، نقشه بازی به‌صورت کامل از بین رفت و یک سیاه‌ چاله فضایی، جهان بازی را در بر گرفته است.

در گذشته اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، اعلام کرده بود که روز یکشنبه رویداد The End بازی Fortnite برگزار می‌‌شود و پس از آن، شاهد آغاز فصل یازدهم بازی خواهیم بود. همچنین دیروز صبح بود که مشخص شد در جریان رویداد The End، شاهد تغییراتی روی بازی خواهیم بود و در فصل یازدهم Fortnite: Chapter 2 به کاربران معرفی می‌شود. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دیشب ساعت ۹:۳۰ بود که رویداد The End بازی فورتنایت آغاز شد. در جریان این رویداد شاهد این بودیم که پس از به‌فضا رفتن یک موشک و شلیک شدن تعدادی موشک دیگر در ریفت‌های مختلف (همانند رویداد فصل چهارم)، در انتها شهاب سنگ داخل نقشه بازی به‌داخل ریفت رفت و از یک ریفت دیگر، به منطقه‌ی Loot Lake برخورد کرد. نتیجه این انفجار چیزی جز نابودی نقشه بازی و تمامی کاراکترهای داخل آن نبود. پس از این رویداد یک سیاه‌چال فضایی، تنها موردی است که کاربران آن را در بازی مشاهده می‌کنند و هنوز مشخص نشده است که اپیک گیمز چه مواردی را برای کاربران درنظر گرفته است.

در ادامه مشخص شده است که اگر از کد معروف کونامی استفاده کنید (بالا، بالا، پایین، پایین، چپ، راست، چپ، راست، دکمه B، دکمه A و Start)، یک مینی گیم برای شما آغاز می‌شود که می‌توانید در جریان آن مشغول بازی کردن شوید. همچنین یک سری اعداد هم اطراف سیاه‌چاله ظاهر می‌شوند که هنوز مشخص نشده است که نشان دهنده چه چیزی هستند. در انتها مشخص شده است که در جریان رویداد The End، نزدیک به ۶ میلیون نفر ازطریق توییچ و یوتیوب این رویداد را به‌صورت زنده تماشا می‌کردند. 

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط‌به مینی گیم فورتنایت را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده