// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

آپدیت جدید Borderlands 3 باگ‌های بازی و مشکلات مربوط به والت هانترها را رفع می‌کند

به‌تازگی آپدیت جدیدی برای Borderlands 3 منتشر شده است که در جریان آن شاهد اعمال تغییراتی روی چهار والت هانتر بازی هستیم.

آپدیت گذشته Borderlands 3 تغییراتی را روی والت‌هانترهایی نظیر Zane و FL4K اعمال کرد تا بیش‌ازپیش به‌تعادل برسند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بوردرلندز 3، به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی منتشر کرده است که مجددا تغییراتی را روی والت‌هانترها ایجاد کرده است. البته این آپدیت تعدادی از باگ‌ها و مشکلات بازی را هم رفع کرده است. 

یکی از مشکلات مربوط‌به کاراکتر Zane، این بود که پس از آزاد سازی قابلیت Death Follows Close، کیل اسکیل‌ها (Kill Skill) را به‌درستی آپدیت نمی‌کرد. پس از آپدیت جدید بوردرلندز 3، این مشکل به‌صورت کامل رفع شده است. همچنین Bloodletter کاراکتر Moze انرژی بسیار زیادی را در اختیار وی قرار می‌داد. ازاین‌رو گیرباکس سافتور محدوده شارژ مجدد شیلد این مهارت را کمتر کرده است و ازطرفی تاخیر استفاده از آن را افزایش داده است.

از دیگر تغییرات آپدیت مورد نظر هم می‌توان‌به باگ مربوط‌به مرحله Dynasty Diner اشاره کرد که هم‌اکنون رفع شده است. کاربران برای مشاهده تمامی تغییرات مربوط‌به والت‌هانترها و رفع باگ‌های بازی می‌توانند به سایت منبع خبری مراجعه کنند. نظر شما کاربران زومجی در مورد والت‌هانترهای Borderlands 3 چیست؟ آیا در تعادل قرار دارند یا تیم سازنده باید تغییراتی را روی آن‌ها اعمال کند؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده