// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

نتایج اولین روز رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends

اولین روز مرحله گروهی مسابقات World Championship بازی League of Legends با درخشش تیم J Team و ناکامی نمایندگان اروپا همراه بود.

دومین مرحله مهم‌ترین رویداد بازی League of Legends در سال ۲۰۱۹ که با نام World Championship یا همان Worlds 2019 شناخته می‌شود، روز گذشته با برگزاری شش بازی شروع شد. در اولین روز مرحله گروهی به غیر از تیم‌های گروه A تمامی تیم‌های حاضر در سه گروه دیگر با رقبای خود روبه‌رو شدند. در این بین تیم‌های Fnatic و J Team باتوجه‌به نتایجی که در روز اول ثبت کرده‌اند نظر بسیاری از علاقه‌مندان بازی را به خود جلب کرد.

نتایج دیدارهای روز اول مرحله گروهی

تیمنتیجه بازیتیم
SK Telecom T1۰:۱Fnatic
Clutch Gaming۱:۰Royal Never Give Up
ahq e-Sports Club۱:۰Invictus Gaming
Team Liquid۰:۱DAMWON Gaming
FunPlus Phoenix۱:۰J Team
Splyce۰:۱GAM Esports

در دومین روز رقابت‌های مرحله گروهی شش دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که از مهم‌ترین بازی گروه C روبه‌رو شدن دو تیم SK Telecom T1 و Royal Never Give Up است و در گروه D نیز تیم‌های Invictus Gaming و Team Liquid بایستی به مصاف یکدیگر بروند. در این بین تیم‌های گروه A که در اولین روز رقابت‌های مرحله گروهی استراحت کردند، اولین بازی خود را انجام می‌دهند. 

 دیدارهای روز دوم مرحله گروهی

تیمگروهتیم
Royal Never Give UpCSK Telecom T1
Clutch GamingCFnatic
Invictus GamingDTeam Liquid
ahq e-Sports ClubDDAMWON Gaming
G2 EsportsAGriffin
Hong Kong AttitudeACloud9

مرحله گروهی قرار است در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۰ اکتبر (۲۰-۲۸ مهر) پیگیری شود. بخش حذفی مسابقات طی پنج روز برگزار می‌شود که در روزهای سوم و پنجم آبان مرحله یک هشتم پیگیری خواهد شد. در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی برگزار خواهد شد و درنهایت فینال بزرگ در روز ۱۰ نوامبر مصادف با ۱۹ آبان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مسابقات می‌توانند مانند سال‌های گذشته از کانال Riotgames در توییچ استفاده کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده