نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

راسل کرو در فیلم ترسناک و هیجانی شرکت میرامکس حضور دارد

راسل کرو، بازیگر محبوب سینمای هالیوود قرار است در فیلم ترسناک و هیجانی شرکت میرامکس نقش اصلی را ایفا کند.

راسل کرو، بازیگر، تهیه‌کننده و نوازنده استرالیایی که از محبوب‌ترین بازیگران سینمای هالیوود است و نقش‌آفرینی وی در فیلم‌هایی چون Gladiator (گلادیاتور) و A Beautiful Mind (یک ذهن زیبا) فراموش‌نشدنی هستند و جایزه اسکار را نیز در کارنامه دارد، در فیلم ترسناک و هیجانی شرکت میرامکس (Miramax) که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است، نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. جاشوآ جان میلر و ام. ای. فورتین، کارگردانی این پروژه را بر عهده دارند و قرار است اولین فیلم بلند سینمایی خود را بسازند که فیلمنامهٔ آن را نیز خود نوشته‌اند.

داستان این فیلم در مورد بازیگری گرفتار (با نقش‌آفرینی راسل کرو) است که درگیر واکاوی مشکلی در هنگام فیلم‌برداری فیلمی ترسناک است. دختر این شخصیت که با او زندگی نمی‌کند، از فیلمنامه عجیب و شرارتی که در آن وجود دارد و بازگشت پدرش به دورانی که اعتیاد داشت، درمانده و تعجب می‌شود و باید راهی برای خروج از این مخمصه پیدا شود.

کوین ویلیامسن که تهیه‌کنندگی مجموعه فیلم‌های «جیغ» و سریال The Vampire Diaries (خاطرات خون‌آشام) را در کارنامه دارد، به همراه بن فست و بیل لاک از شرکت فیلمسازی میرامکس، تهیه‌کنندگی این پروژه ترسناک و هیجانی را بر عهده خواهند داشت.

Russell Crowe

سال گذشته بود که میرامکس با همکاری شرکت بلوم‌هاوس پروداکشنز (Blumhouse Productions) و شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures)، ریبوت فیلم ترسناک Halloween (هالووین) را ساخت که این فیلم با نقش‌آفرینی جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود)، اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل، جیمز جود کورتنی در نقش مایکل مایرز و ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی و کارگردانی دیوید گوردون گرین موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار که شامل ۱۶۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۹۳.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شد، در سراسر جهان فروش کند و این در حالی است که بودجهٔ ساخت این فیلم بسیار موفق تنها ۱۰ میلیون دلار بوده و این فیلم رکورد فروش جهانی و داخلی این مجموعه را نیز شکسته است. فیلم Halloween دنبالهٔ مستقیم قسمت اول این مجموعه است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شده بود که در آن شخصیت لوری استرود ۴۰ سال پس از حوادث فیلم اول، بار دیگر دربرابر مایکل مایرز ملقب به شیپ (The Shape) قرار گرفت و با او مقابله کرد. میرامکس در ساخت دو دنباله این فیلم نیز همکاری دارد و فیلم Halloween Kills (هالووین می‌کشد) در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹) و فیلم Halloween Ends (هالووین به‌پایان می‌رسد) در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ماه ۱۴۰۰) اکران خواهند شد.

کوین ویلیامسن در مورد ساخت فیلم جدید ترسناک میرامکس چنین گفت:

بیل و من از همکاری با راسل که یکی از بزرگ‌ترین بازیگران دوران ما است، بسیار هیجان‌زده‌ایم. فورتین و میلر نیز نگاه بسیار خاص و تازه‌ای برای این فیلم دارند و مطمئن هستیم که این گروه به کمک هم فیلمی ترسناک و فراموش‌نشدنی خواهند ساخت.

راسل کرو برای بازی در نقش شخصیت ماکسیموس دسیموس مِریدویس در فیلم حماسی Gladiator که توسط ریدلی اسکات ساخته شد، مورد توجه بین‌المللی قرار گرفت و او برای این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برنده شد و کاندیدای ۱۰ جایزهٔ دیگر برای بهترین بازیگر نقش اول مرد نیز شده بود. از دیگر فیلم‌های مطرح این بازیگر دوست‌داشتنی می‌توان به Cinderella Man (مرد سیندرلایی)، A Good Year (یک سال خوب)، American Gangster (گانگستر آمریکایی)، Les Misérables (بینوایان) و The Nice Guys (مردان خوب) اشاره داشت.

فیلم جدید راسل کرو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم A Beautiful Mind، فیلم Unhinged (دچار اختلال مشاعر) است که این فیلم نیز در ژانر ترسناک بوده و مراحل فیلم‌برداری و تولید آن به پایان رسیده و این فیلم وارد مراحل پس از تولید خود شده است. راسل کرو در این فیلم با بازیگرانی چون می سیمپسون، گابریل بیتمن، کارن پیستوریوس، ان لیتون و مایکل پاپاجان، همبازی است. کارل السورث، نویسنده فیلم Disturbia (آشفته)، وظیفه نگارش فیلمنامه و دریک بورت، کارگردان فیلم American Dreamer (رؤیاپرداز آمریکایی)، وظیفه کارگردانی فیلم Unhinged را بر عهده داشته‌اند.  فیلم Unhinged در تاریخ ۲۸ آگوست ۲۰۲۰ (۷ شهریور ماه ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما خواهد رفت. فیلم True History of the Kelly Gang (ماجرای واقعی کلی گنگ) جدیدترین کاری است که کرو در آن به ایفای نقش پرداخته و مدتی پیش در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شده بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده