نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

کری واشینگتن همبازی مریل استریپ در فیلم The Prom شد

کری واشینگتن، بازیگر فیلم Fantastic Four، همبازی مریل استریپ و نیکول کیدمن در فیلم The Prom به‌تهیه‌کنندگی رایان مورفی شد.

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری دِدلاین، کری واشینگتن، بازیگر آمریکایی که از سال ۱۹۹۴ به این حرفه مشغول است و نامزدی جایزه اِمی را نیز در کارنامه دارد، به فهرست بازیگران مطرح فیلم The Prom (پرام) سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) اضافه شد. طبق گزارش پیشین سایت دِدلاین، در این فیلم موزیکال که رایان مورفی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در آن حضور دارد، شاهد حضور بازیگرانی چون مریل استریپ، نیکول کیدمن، جیمز کوردن، آکوافینا، کیگان مایکل کی، آریانا گرانده و اندرو رانلز، خواهیم بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که این هفت بازیگر قرار است نقش‌های اصلی فیلم The Prom را بر عهده داشته باشند. فیلم‌برداری و تولید این فیلم از ماه دسامبر امسال (آذر ماه) آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود در پاییز سال ۲۰۲۰ و فصل جوایز شاهد انتشار و همچنین اکران محدود فیلم The Prom باشیم.

اتفاقات فیلم The Prom در ایالت ایندیانا جریان دارد و داستان گروهی از چهار بازیگر تئاتر را دنبال می‌کنند که در تلاش هستند تا با احیای حرفه سابق خود به یک دختر نوجوان که نتوانسته به همراه دوستش به مدرسه پرام برود، کمک کنند. بااین‌حال، بازیگر نقش این دختر هنوز انتخاب نشده است. این فیلم موزیکال اقتباسی از یک تئاتر موزیکال به همین نام است که جوایز زیادی از جمله جایزه تونی را دریافت کرده بود. همچنین منابع نزدیک می‌گویند که مورفی قرار است کارگردانی فیلم The Prom را بر عهده داشته باشد و متئو اسکلار نیز وظیفه ساخت موسیقی متن این فیلم موزیکال را بر عهده دارد.

Ryan Murphy

فیلم The Prom یکی از چندین فیلم یا سریال قرارداد گران‌قیمت و ۵ ساله سرویس استریم نتفلیکس با رایان مورفی است که تنها یک سال از این قرارداد می‌گذرد و علاوه‌بر این فیلم، مورفی در حال ساخت سریال Hollywood (هالیوود) است که یکی دیگر از مجموعه‌های تلویزیونی‌ای محسوب می‌شود که در فهرست پروژه‌های مورفی برای سرویس استریم نتفلیکس  قرار دارد. به‌گفته‌ٔ خود او، پتی لوپن و هالند تیلور در این سریال حضور دارند و داستان آن قرار است «دوران طلایی تینزل تاون» را مورد بررسی قرار دهد.

فیلم The Prom یکی از چندین فیلم یا سریال قرارداد گران‌قیمت و ۵ ساله سرویس استریم نتفلیکس با رایان مورفی است که تنها یک سال از این قرارداد می‌گذرد

 

اولین مجموعه تلویزیونی مورفی که قرار است در سرویس استریم نتفلیکس پخش شود، سریال The Politician (سیاستمدار) خواهد بود. در این سریال ما شاهد حضور بن پلت خواهیم بود. براساس اطلاعات اعلام‌شده، سریال The Politician از تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر ماه) روی آنتن نتفلیکس رفته است. علاوه‌بر تمام موارد اعلام‌ شده، رایان مورفی در حال حاضر در مرحله پس از تولید سریال Ratched (رچد) است؛ سارا پلسون در این سریال ایفای نقش جوانی‌های پرستار نترس و بسیار شجاع از داستان فیلم One Flew Over the Cuckoo's Nest (دیوانه از قفس پرید) را برعهده دارد.

همچنین چندی پیش در خبری اعلام شد ایوان مک گرگور، بازیگر اسکاتلندی سینمای هالیوود، قرار است در یکی از پروژه‌های مورفی نقش اصلی را ایفا کند و پروژه مورد صحبت، اقتباس تلویزیونی A Chorus Line است. داستان A Chorus Line براساس زندگینامه یک طراح مد بسیار معروف به نام هالستون است. علاوه‌بر این، یک مجموعه تلویزیونی دیگر هم معرفی شده که سبکی مستند دارد و براساس اندی وارهول است و یک پروژه دیگر هم براساس زندگی مارلنه دیتریش در دست ساخت قرار گرفته است

از معروف‌ترین فیلم‌های کری واشینگتن می‌توان به فیلم The Last King of Scotland (آخرین پادشاه اسکاتلند)، Mr. & Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت)، Django Unchained (جنگوی زنجیرگسسته) و The Human Stain (ننگ بشری) اشاره داشت. آخرین پروژه وی، صداپیشگی در انیمیشن Cars 3 (ماشین‌ها ۳) بود که در این پروژه اوون ویلسون، کریستلا آلونزو، آرمی هامر، بانی هانت، لَری دِ کِیبِل گای، ناتان فیلیون و لی دلاریا، دیگر صداپیشگان بودند. انیمیشن برایان فی با بودجهٔ ۱۷۵ میلیون دلاری، فروشی ۳۸۴ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده