// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹

تریلر جدید Marvel's Avengers لباس Ms Marvel را نشان می‌دهد

مارول گیمز تریلر جدیدی را از کاراکتر کامالا خان منتشر کرده است که لباس کمیک بوکی او را در بازی Marvel's Avengers نشان می‌دهد.

چندی پیش بود که مارول گیمز (Marvel Games) تریلر جدیدی را از بازی Marvel's Avengers منتشر کرد. در جریان تریلر منتشر شده شاهد معرفی کاراکتر کامالا خان یا همان Ms. Marvel بودیم. همچنین جدا از نمایش بخشی از داستان وی، نحوه مبارزات کامالا خان هم به‌نمایش گذاشته شد. دراین‌میان مشخص نشد که آیا وی دارای لباس‌های کمیک بوکی خود است یا خیر. طبق جدیدترین اخبار بازی، مارول گیمز به‌تازگی تریلر جدیدی را از Marvel's Avengers و کاراکتر کامالا خان منتشر کرده که یکی از لباس‌های او در بازی را نشان می‌دهد.

لباس وی در بازی، برگرفته از جلد سوم کمیک Ms. Marvel است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. بازیکنان در طول بازی می‌توانند این لباس را آزاد کنند که کامالا خان را در ظاهر اصلی Ms. Marvel نشان می‌دهد. همچنین اعلام شده که لباس طراحی شده برای او در بازی، متناسب با فرهنگ و شخصیتی است که برای کامالا خان در بازی Marvel's Avengers درنظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از لباس کامالا خان در بازی Marvel's Avengers را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۹۹ (۱۵ مِی ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول این بازی مارول هم می‌توان‌به مدت زمان بازی Marvel’s Avengers اشاره کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده