// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

بازی Call of Duty Mobile برای مدت زمان محدودی میزبان حالت Free For All شد

بازیکنان بازی موبایل Call of Duty Mobile می‌توانند حالت Free For All را برای مدت زمان محدودی تا سقف هشت بازیکن تجربه کنند.

کمتر از دو هفته دیگر بازی Call of Duty: Modern Warfare روانه بازار می‌شود و در حال حاضر هم علاقه‌مندان به مجموعه Call of Duty مشغول تجربه‌ی بازی اندروید و آیفون Call of Duty Mobile هستند. اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی آیفون و اندروید کالاف دیوتی موبایل، قصد دارد ازطریق این بازی تجربه‌ی طولانی مدت و متفاوتی را ارائه دهد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، تقریبا دو روز است که حالت Free For All در دسترس کاربران بازی Call of Duty Mobile قرار گرفته است و می‌توانند این حالت را تجربه کنند که تا سقف هشت بازیکن را در خود جای می‌دهد. همچنین مشخص شده است که Free For All یک حالت زمانی محدود برای کالاف دیوتی موبایل به‌حساب می‌آید، اما معلوم نشده است که چه زمانی از لیست حالت‌های بازی حذف می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که بازیکنان برای تجربه‌ی Free For All باید حداقل به سطح هشت برسند. 

بااین‌حال اگر بازیکنان استقبال خوبی از Free For All داشته باشند، احتمال دارد تیم سازنده باز هم از آن در بازه زمانی‌های مختلف استفاده کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ دوست دارید کدام حالت کالاف دیوتی راهی بازی Call of Duty Mobile شود؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده