نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۵

وارنر در حال ساخت پیش‌درآمد فیلم Training Day است

شرکت برادران وارنر در حال ساخت پیش‌درآمد فیلم موفق و تحسین‌شده Training Day (روز تعلیم) و با محوریت شخصیت آلنزو هریس با نقش‌آفرینی دنزل واشینگتن است.

طبق گزارش سایت خبری کلایدر، شرکت برادران وارنر (Warner Bros)، تصمیم به ساخت پیش‌درآمدی از فیلم موفق و تحسین‌شده Training Day (روز تعلیم) آنتوان فوکوآ را دارد که در آن فیلم دنزل واشنگتن و ایتن هاوک، نقش‌های اصلی را ایفا می‌کردند. فیلمنامه این فیلم پیش‌درآمد را نیک یاربرو خواهد نوشت.

تولید پیش‌درآمد فیلم Training Day هنوز در مراحل ابتدایی است، اما گزارش سایت کلایدر بدین موضوع اشاره داشت که داستان این فیلم ۱۰ سال پیش از داستان فیلم اصلی و در دههٔ ۹۰ میلادی روایت خواهد شد و قرار است زندگی پیشین شخصیت آلنزو هریس با نقش‌آفرینی دنزل واشینگتن، به تصویر کشیده شود.

پس از فیلم The Equalizer (ایکوالایزر)، فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) و فیلم Training Day، فیلم 2 The Equalizer (ایکوالایزر ۲)، چهارمین همکاری آنتوان فوکوآ با دنزل واشینگتن بود و باید منتظر ماند و دید پنجمین همکاری این دو نفر نیز شکل می‌گیرد یا کارگردان پروژه شخص دیگری خواهد بود؛ البته با فرض اینکه حضور واشینگتن در فیلم قطعی باشد.

در فیلم Training Day بازیگرانی چون دنزل واشینگتن، ایتن هاوک، شارلوت آیانا و هریس یولین حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. دنزل واشینگتن با نقش‌آفرینی در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را در سال ۲۰۰۱ از آن خود کرد و همچنین ایتن هاوک نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. فیلم آنتوان فوکوآ با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ۴۵ میلیون دلاری، فروش ۱۰۵ میلیون دلاری در گیشه داشت. دیوید آیر، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی، نگارش فیلمنامه فیلم Training Day را بر عهده داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده