نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

معرفی قانون شماره 52 در ویدیو جدید فیلم Zombieland: Double Tap

ویدیو جدیدی از فیلم Zombieland: Double Tap منتشر شده که در آن کلمبوس از قانون شماره ۵۲ دنیای فیلم می‌گوید.

هفته گذشته بود که شرکت سونی پیکچرز دومین تریلر رسمی فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها ۲: دابل تپ) را منتشر کرد که این تریلر با استقبال مثبت طرفداران این مجموعه فیلم کمدی ترسناک مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از دنباله فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) منتشر شده است. در این ویدیو شاهد حضور کلمبوس، تالاهاسی و ویچیتا هستیم که در این ویدیو شخصیت‌های جدید فیلم مثل نوادا، البوکرکی و Flagstaff نیز حضور دارند که گروهی از زامبی‌ها به ماشین آن‌ها حمله‌ می‌کنند که البوکرکی و Flagstaff به‌دنبال شکار این چند زامبی می‌روند و که کلبموس از اهمیت قانون شماره ۵۲ می‌گوید که طبق آن از درخواست برای کمک نترسید! قوانین نقش مهمی در دنیای فیلم Zombieland دارند و در دنباله آن نیز شاهد قوانین جدیدی خواهیم بود و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اما استون در نقش ویچیتا، ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، زوئی دویچ در نقش مدیسون، اون جوگیا در نقش برکلی، لوک ویلسون در نقش البوکرکی، رزاریو داوسون در نقش نوادا، توماس میدلتیچ در نقش Flagstaff، بیل مری و دن اکروید (هر دو در نقش خودشان)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Zombieland: Double Tap حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین روبن فلیشر برای کارگردانی و پال ورنیک و رت ریس، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) نیز بازگشته‌اند. 

فیلم Zombieland: Double Tap برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر امسال (۲۶ مهر) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم در دهمین سالگرد فیلم Zombieland تولید شده و به‌تازگی برای گروهی از منتقدان نیز نمایش داده شده است و طبق واکنش‌های اولیه، طرفداران فیلم اصلی از فیلم Double Tap لذت خواهند برد و حتی ممکن است آن را بیشتر دوست داشته باشند. علاوه‌بر تمجید از چهار ستاره اصلی فیلم، شخصیت‌های جدید فیلم به‌خصوص مدیسون نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده