نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵

اولین تصاویر پشت صحنه فیلم The Suicide Squad با حضور شخصیت‌های جدید منتشر شد

اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم The Suicide Squad منتشر شده که اطلاعات بیشتری از شخصیت‌های اثر را به اشتراک می‌گذارد.

از اوایل این ماه بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) رسما آغاز شد و این مراحل قرار است حدود ۵ ماه در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا طول بکشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) منتشر شده است. وب‌سایت جاست‌جرد به‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) را منتشر کرده که در این تصاویر شاهد بازگشت جای کورتنی، بازیگر نقش کاپیتان بومرنگ با ظاهری متفاوت هستیم و در دیگر تصاویر نیز چند شخصیت جدید حضور دارند.

طبق تصاویر و افراد محلی، در این صحنه از فیلم شاهد حضور شخصیت‌های متعددی هستیم که علاوه‌بر بازگشت کاپیتان بومرنگ، ناتان فیلیون در نقش Arm-Fall-Off-Boy، پیت دیویدسون در نقش بلک‌گارد (Blackguard)، مایکل روکر در نقش Savant، فلولا بورگ در نقش جاولین (Javelin)، شان گان در نقش Weasel و میلینگ ان‌جی در نقش Mongal، از جمله بازیگرانی هستند که در این تصاویر حضور دارند و گفته می‌شود این نقش‌ها را نیز در فیلم The Suicide Squad بر عهده دارند. اگرچه شاید لباس و ظاهر شخصیت‌ها کمی متفاوت و ساده باشد، اما این تصاویر ممکن است یک فلش‌بک باشد و در هرحال باید منتظر نسخه نهایی آن باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه‌بر این بازیگران، مارگو رابی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، تایکا وایتیتی، استیو ایجی، پیتر کاپالدی، استورم رید، واکین کوسیو، جنیفر هالند، خوان دیه‌گو بوتو، آلیس براگا، جولیو رویز و تیناش کجاس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Suicide Squad را بر عهده دارد که در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده