نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Dr. Kawashima’s Brain Training در اروپا مشخص شد

کاربران اروپایی نینتندو سوییچ باید تا سال آینده‌ی میلادی برای تجربه‌ی بازی معمایی Dr. Kawashima’s Brain Training منتظر بمانند.

کاربران اروپایی سوییچ می‌توانند با فاصله‌ی کوتاهی از کاربران ژاپنی به تجربه Dr. Kawashima’s Brain Training بپردازند

آیا برای به چالش کشیدن مغزتان آماده‌اید؟ اوایل سال جاری میلادی اعلام شد که یک نسخه از سری بازی‌های کژوال-دوستانه Brain Age برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در آن زمان تریلر ژاپنی این اثر به‌نمایش درآمد و تاریخ انتشار آن برای منطقه‌ی ژاپن نیز مشخص شد، اما سخنی از عرضه‌ی این بازی در سایر مناطق به میان نیامد. حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این اثر تحت عنوان Dr. Kawashima’s Brain Training در دسترس کاربران اروپایی Nintendo Switch نیز قرار می‌گیرد.

این بازی در اواخر سال جاری میلادی در ژاپن منتشر خواهد شد، اما کاربران اروپایی باید تا سال ۲۰۲۰ برای تجربه‌ی این اثر معمایی منتظر بمانند. کمپانی نینتندو نیز اعلام کرده است که این بازی شامل تمرین‌های آشنا و البته تازه برای به کار واداشتن مغز بازیکنان است. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Dr. Kawashima’s Brain Training در تاریخ ۶ دی ماه (۲۷ دسامبر) در ژاپن و در تاریخ ۱۳ دی ماه (۳ ژانویه ۲۰۲۰) در اروپا منتشر خواهد شد. تابه‌حال به زمان انتشار این اثر در امریکای شمالی اشاره نشده است، اما محلی‌سازی‌های نسخه‌ی اروپایی احتمالاً به عرضه‌ی این بازی در امریکا آن هم در بازه‌ی زمانی مشابه سایر مناطق اشاره دارد.

 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده