نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

آلفونسو کوارون قراردادی چند جانبه با اپل برای ساخت سریال امضا کرد

اپل با آلفونسو کوارون، کارگردان برنده جایزه اسکار قراردادی چند جانبه برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی امضا کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت اپل قراردادی چند جانبه با یک کارگردان بزرگ دیگر نیز امضا کرده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، آلفونسو کوارون، کارگردان برنده جایزه اسکار، قراردادی چند جانبه با سرویس استریم اپل‌ تی وی پلاس امضا کرده که طبق آن، او قرار است چندین سریال و پروژه تلویزیونی را برای این سرویس استریم تولید و منتشر کند. همچنین این قرارداد به کوارون اجازه خواهد داد تا او به ساخت پروژه‌های جدید با Anonymous Content (انانیمس کانتنت) و دیگر استودیوها نیز ادامه دهد. 

با اینکه این توافق در حال حاضر برای ساخت سریال و پروژه‌های تلویزیونی است، اما واضح است که اپل می‌خواهد در سطح فیلم نیز با کوارون همکاری کند. کوارون سال گذشته فیلم Roma (روما) را به نتفلیکس تحویل داد که این فیلم موفق شد ۳ جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری بهترین فیلم خارجی و بهترین کارگردانی را دریافت کند و موفقیت بزرگی برای Netflix بود. همچنین این فیلم نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار دیگر از جمله بهترین فیلم سال نیز شده بود. اگرچه کوارون جایزه بهترین فیلم خارجی برای فیلم Roma را دریافت کرده بود، اما این جایزه در واقع به‌نام کشور مکزیک ثبت شده است.

Alfonso Cuarón

کوارون همچنین دو جایزه اسکار برای بهترین تدوین و کارگردانی فیلم Gravity (جاذبه) نیز دریافت کرده است. کوارون پیش از این به‌عنوان تهیه کننده در سریال Believe برای شبکه NBC حضور داشته است. کوارون در واقع به اشخاصی جون استیون اسپیلبرگ، جی‌جی آبرامز، ام نایت شیامالان، استیو کارل و غیره اضافه شده که قرار است برای سرویس استریم اپل محتوا تولید و منتشر کنند و این فهرست هر روز در حال بزرگ‌تر شدن است. بااین حال، طبق این قرارداد کوارون می‌تواند با هر شرکت دیگری برای پروژه سینمایی بعدی خود همکاری کند.

سرویس استریم Apple TV Plus از اول نوامبر امسال (دهم آبان‌) آغاز به‌کار می‌کند که هزینه اشتراک ماهیانه آن تنها ۴.۹۹ دلار است که اطلاعات کامل‌تر این سرویس استریم تازه تأسیس را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده