نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

همکاری نیکلاس ویندینگ رفن با شبکه HBO برای ساخت سریال Maniac Cop

نیکلاس ویندینگ رفن، کارگردان فیلم Drive در حال همکاری با شبکه HBO و کانال پلاس برای ساخت سریال Maniac Cop است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی براساس فیلم Maniac Cop (پلیس دیوانه) که یک فیلم کالت است، تولید می‌شود. این سریال قرار است توسط نیکلاس ویندینگ رفن ساخته شود و اولین سریال خواهد بود که توسط استودیوی byNWR Originals که به رفن تعلق دارد، تولید خواهد شد. این سریال قرار است با همکاری شبکه HBO و کانال پلاس تولید شود که شبکه HBO وظیفه انتشار سریال را در آمریکای شمالی و شبکه Canal Plus وظیفه انتشار این سریال را در کشور فرانسه بر عهده خواهد داشت. رفن به‌عنوان شورانر و همچنین به‌عنوان کارگردان در سریال Maniac Cop حضور دارد و جان هیامز، با سابقه کارگردانی فیلم Dragon Eyes (چشمان اژدها) و کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم Universal Soldier (سرباز جهانی)، نیز قرار است بخشی از قسمت‌های سریال را کارگردانی کند. رفن در بیانیه منتشر شده گفت:

من همیشه ستایشگر کارهای جان هیامز بودم. ما چندین سال است که در مورد ساخت دوباره فیلم‌های Maniac Cop صحبت می‌کردیم، اما همان‌طور که در حال بررسی محتوای آن بودیم، ما به‌دنبال کشف دنیایی عمیق‌تر و گسترده‌تر نیز بودیم. تبدیل شدن Maniac Cop به یک سریال تلویزیونی به ما این امکان را می‌دهد تا جاه‌طلبانه‌ترین ایده‌های خود را تحقق ببخشیم و همکاران ما در HBO و کانال پلاس قرار است آن را برای مخاطبان زیادی نمایش دهند. این سریال یک ادیسه خالص، ترسناک و اکشن خواهد بود. بااین حال، باتوجه‌به وضعیت کنونی جهانی، سریال Maniac Cop می‌تواند یک تفسیر قوی در مورد افول جهان نیز باشد.

نیکلاس ویندینگ رفن

اتفاقات سریال Maniac Cop در شهر لس آنجلس دنبال می‌‌شود که در آن شاهد نمایش پلیس تا جنایتکار معمول و عادی هستیم. یک قاتل در یک لباس خاص در خیابان‌ها هرج‌و‌مرج ایجاد کرده است. پارانویا باعث اختلال اجتماعی و همچنین اختلال در شهر می‌شود. آیا این صرفا یک چیز فانی است یا یک نیروی ماورا الطبیعی؟ رفن بیشتر برای کارگردان آثار سینمایی شناخته می‌شود، اما او مدتی پیش سریال Too Old to Die Young (برای جوان مردن خیلی پیر است) را برای آمازون تولید و کارگردانی کرده بود. همچنین رفن وظیفه کارگردانی آثاری چون فیلم Bronson (برانسون)، فیلم Valhalla Rising (خیزش والهالا)، فیلم Drive (رانندگی)، فیلم Only God Forgives (فقط خدا می‌بخشد) و فیلم The Neon Demon (شیطان نئونی) را نیز بر عهده داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده