// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

نقشه Summoner’s Rift بازی League of Legends در سال 2020 تغییر خواهد کرد

شرکت رایت گیمز به‌تازگی اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۰، تغییراتی را روی نقشه Summoner's Rift اعمال می‌کند تا به یک نقشه پویا و عمیق‌تر تبدیل شود.

کم کم به پایان فصل ۲۰۱۹ بازی League of Legends نزدیک می‌شویم و پس از پایان مسابقات جام جهانی رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر لیگ آو لجندز، تغییرات مختلفی را هر فصل و در جریان پیش‌فصل بازی معرفی می‌کند که در فصل آینده روی بازی اعمال می‌شوند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تغییرات فصل آینده LOL به نقشه Summoner's Rift مربوط می‌شود که نقشه‌ی اصلی بازی به‌حساب می‌آید.

تیم توسعه‌دهنده بازی به‌تازگی در وبسایت خود اعلام کرده که یکی از اهداف بزرگ آن‌ها در سال ۲۰۲۰ این است که به نقشه Summoner's Rift تنوع دهند. رایت گیمز دراین‌باره می‌گوید:

به‌عنوان پیش‌زمینه ذهنی، می‌خواهیم لایه‌های عمیقی را به نقشه Summoner's Rift اضافه کنیم که کاربر احساس ثابت و بی‌روح بودن نقشه را در خود حس نکند. ما می‌خواهیم موارد خاطره‌انگیز و پویایی را به نقشه بازی اضافه کنیم که در هر دور از بازی کردن شاهد آن‌ نخواهید بود.

یکی از تغییرات نقشه بازی نسبت‌به گذشته، درگن‌‌های داخل بازی بودند که در هر بازی به‌صورت تصادفی در دسترس قرار می‌گیرند و هرکدام از آن‌ها نقش یک تقویت کننده را برای تیمی که آن‌ها را در اختیار می‌گیرد، دارد. همچنین در ادامه رایت‌گیمز اعلام کرده که می‌خواهد نقشه‌ای را در دسترس قرار دهد که کاربران متناسب با شیوه بازی کردن خود در آن استاد شوند.

درحال حاضر ساختار نقشه بازی و استاد شدن در آن Objective محور است و ما زمین مسابقه‌ای را می‌خواهیم که از شیوه‌های نبرد متفاوت و بیشتری پشتیبانی می‌کند. 

متاسفانه اطلاعات دقیق‌تری از این تغییرات اعلام نشده است، اما به‌نظر می‌رسد رایت‌گیمز در جریان رویداد ۱۰ سالگی بازی که در تاریخ ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر) برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتر را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به زمان‌بندی مسابقات گروهی جام جهانی ۲۰۱۹ اشاره کرد که از امروز ظهر آغاز شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده