نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ویدیو جدید نسخه نینتندو سوییچ The Witcher 3 گیم پلی روان بازی را در حالت داک نشان می‌دهد

ویدیوی جدید بازی ویچر 3 روی نینتندو سوییچ کیفیت قابل قبول این پورت را نشان می‌دهد.

با این که باورش کمی سخت است، اما تا انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ تنها چند روز باقی مانده است. بسیاری از طرفداران این کنسول فکرش را نمی‌کردند که روزی جهان عظیم این بازی را روی دستگاه خود ببینند و ماجراهای گرالت را در آن تجربه کنند، اما در هر صورت، استودیو CD Projekt RED طرفداران این کنسول و بازی ویچر 3 را با پورت این بازی روی سوییچ شگفت‌زده کرد. امروز و طبق آخرین اخبار بازی، ویدیویی جدید از گیم‌پلی این بازی در حالت داک (وصل شده به تلویزیون) منتشر شده است که نشان از کیفیت اجرایی قابل قبول ویچر 3 روی سوییچ دارد. 

پیش از این تریلری از گیم‌پلی این بازی روی حالت دستی سوییچ منتشر شده بود (که می‌توانید آن را از طریق این لینک مشاهده کنید) و حال به لطف یکی از طرفداران، گیم‌پلی بازی در حالت داک نیز منتشر شده است. به نظر نمی‌رسد که بازی در حالت داک آنقدر‌ها هم با حالت دستی تقاوت گرافیکی داشته باشد اما به هر حال با کمی دقت، می‌توان تفاوت‌های اندکی بین این دو حالت پیدا کرد. اگر بخواهیم این نسخه را با سایر نسخه‌های بازی The Witcher 3 روی دیگر کنسول‌ها مقایسه کنیم، بازی روی سوییچ آن چنان حرفی برای گفتن ندارد؛ اما اگر به مشخصات فنی این کنسول توجه کنیم، تلاش استودیو CD Projekt RED در ارائه‌ی تجربه‌ای غنی از این بازی روی سوییچ تحسین برانگیز جلوه می‌دهد. 

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی سی عرضه شده بود و در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید ویدیو گیم‌پلی جدید ویچر 3 روی کنسول نینتندو سوییچ را از طریق لینک یوتوب مشاهده کنید و نظرات خود را راجع به کیفیت آن با ما در میان بگذارید و از تجربه‌ی کلی خود از بازی The Witcher 3 به ما بگویید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده