نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶

تیم Quincy Crew از جدایی SumaiL از ترکیب خبر داد

مدیر Quincy Crew اعلام کرد که سومیل حسن از ترکیب تیم خارج می‌شود تا زیر پرچم تیم دیگری در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 به رقابت بپردازد.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که سومیل “SumaiL” حسن تیم Quincy Crew را با پایان مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 ترک می‌کند تا زیر سایه‌ی تیم دیگری در فصل جاری به رقابت بپردازد. جک “KBBQ” چِن، مدیر تیم Quincy Crew نیز تایید کرده است که سومیل از این تیم منطقه‌ی امریکای شمالی خارج خواهد شد. او با انتشار یک توییت تازه در این‌باره گفت:

ما سعی کردیم که مشکل مربوط‌به تناسب و تطبیق تیم را حل کنیم، اما در نهایت نتوانستیم این کار را انجام دهیم تا همه به‌منظور حرکت روبه‌جلو احساس راحتی و توانمندی داشته باشند. سومیل از ترکیب خارج می‌شود و ما در این اثنا به‌دنبال یک آفلنر می‌گردیم.

تیم Quincy Crew اولین تیم SumaiL پس از خروج از Evil Geniuses به شمار می‌آید که کمتر از دو هفته از انتشار اطلاعیه‌ی تشکیل آن می‌گذرد. با اینکه منطقه‌ی امریکای شمالی دارای سه سهمیه برای راه‌یابی به مسابقات MDL Chengdu Major بود، اما تیم Quincy Crew در فاز دوم مرحله‌ی مقدماتیِ اولین رویدادهای ماینور و میجور فصل در رده‌ی چهارم ایستاد و از رقابت در اولین رویداد میجور بازماند. با اینکه این تیم بازی‌های خوبی را در فاز سوم مرحله مقدماتی به نمایش گذاشت و جواز حضور در مسابقات Summit 11 Minor را به‌دست آورد، اما آن‌ها به این نتیجه رسیدند که به حضور SumaiL در تیم نیازی ندارند.

احتمالاً اساسی‌ترین مشکل Quincy Crew نقش‌هایی که بازیکنان تیم برعهده داشتند، نبوده است. با اینکه یاور “YawaR” حسن تمام دوران حرفه‌ای خود را به‌عنوان Carry و در خط میانی بازی کرده است، اما به‌منظور بازی در کنار برادرش تصمیم گرفت که نقش آفلنر را در تیم ایفا کند. با خروج سومیل از ترکیب، مدیر این تیم تایید کرده است که به‌دنبال یافتن یک آفلنر هستند که نشان از بازگشت یاور به بازی در نقش کری دارد و احتمالاً سومیل تابه‌حال اصرار به بازی در پست یک داشته است.

سومیل یکی از موفق‌ترین بازیکنان Quincy Crew به‌شمار می‌آید که اخراج بازیکنی مثل او از تیم برای بسیاری از طرفداران تعجب‌آور است. بااین‌حال، بقیه‌ی بازیکنان تیم Quincy Crew مدت زمان بیشتری را در کنار هم بازی کرده‌اند. سه بازیکن این تیم زیر پرچم تیم منحل‌شده‌ی VGJ.Storm به جمع هشت تیم برتر مسابقات The International 8 صعود کردند و این در حالی است که در مسابقات اینترنشنال ۹، کوئین “CCnC” کالاهان در کنار آن‌ها در تیم Newbee بازی می‌کرد. درهرصورت، بعید به‌نظر می‌رسد که یکی از درخشان‌ترین ستارگان دوتا 2 مدت زیادی بدون تیم باقی بماند. بااین‌حال باید منتظر باشیم و ببینیم که این بازیکن بزرگ نهایتاً به کدام تیم ملحق می‌شود.  


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده