نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

کوین فایگی به احتمال ساخت فیلم Ant-Man 3 اشاره کرد

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به مصاحبه اخیر پل راد واکنش نشان داد و به‌شکل مرموزانه‌ای به در دست ساخت بودن احتمالی فیلم Ant-Man 3 اشاره کرد.

تابستان امسال بود که از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رسما رونمایی شد که عدم حضور قسمت جدیدی از فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) باعث سوالات زیادی شده بود و حتی بسیاری از طرفداران خواستار تایید قسمت جدید این فیلم و تکمیل سه‌گانه آن شدند؛ تا جایی که پل راد، بازیگر نقش اسکات لنگ نیز طرفداران را تشویق کرد تا برای ساخت دنباله فیلم Ant-Man and the Wasp (انت-من و واسپ)، امضا جمع کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که کوچک‌ترین ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول هنوز به پایان راه نرسیده باشد. در مصاحبه با نیویورک تایمز و زمانی که در مورد صحبت‌های اخیر راد پرسیده شد، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، به این سوال پاسخ داد و به شکلی مرموزانه به احتمال ساخت فیلم Ant-Man 3 (انت-من ۳) اشاره کرده است. فایگی گفت:

مهره‌های شطرنج پس از فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) بسیار هدفمند و به‌ترتیب چیده شده‌اند. مواردی خارج از برنامه اعلام شده هستند و مواردی نیز وجود دارند که هنوز در حال بحث در مورد آن هستیم که در مورد آن خبر ندارید.

کوین فایگی

شخصیت انت-من نقشی مهم و کلیدی را در اتفاقات فیلم Avengers: Endgame داشت و حال بسیاری به‌دنبال آینده این شخصیت در دنیای سینمایی مارول هستند. حال دختر اسکات هم بزرگ شده و او ممکن است مانند دنیای کامیک به پدرش اضافه شود، اما تا به امروز خبری در مورد قسمت جدید فیلم Ant-Man منتشر نشده است. پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول این فیلم نیز پیش از این گفته بود که او همیشه به‌دنبال ساخت سه‌گانه فیلم Ant-Man بوده و ایده او برای یک آرک داستانی سه‌گانه بوده است که بخشی از این ایده‌ها را پیش از این با مارول به اشتراک گذاشته بود. با‌این حال، باید در آینده نزدیک منتظر خبرهای بیشتری از فیلم Ant-Man 3 باشیم و این فیلم ممکن است در نهایت بخشی از فاز پنجم مارول باشد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده