// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

معاون رییس بخش ایکس باکس پس از ۲۰ سال مایکروسافت را ترک کرد

مایک ایبارا، معاون رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، پس از ۲۰ سال سابقه کار در حساب کاربری خود اعلام کرد که از تیم ایکس باکس جدا شده است.

 چندی پیش بود که شان لیدن، رئیس سابق استودیوهای جهانی سونی، اعلام کرد که پلی استیشن را برای شروع ماجراجویی جدیدی ترک کرده است که باعث ناراحتی بسیاری از کاربران و هواداران شد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یکی دیگر از اشخاص حرفه‌ای و قدیمی مایکروسافت هم برای کسب تجربیات جدید، ایکس باکس را ترک کرده است.

مایک ایبارا، معاون ارشد بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در جریان یک توییتر اعلام کرده است که از تیم ایکس‌باکس جدا شده است. وی دلیل دقیق این کار را اعلام نکرده و تنها گفته است که وقت آن رسیده که ماجراجویی جدیدی را آغاز کند. مایک ایبارا در حساب کاربری توییتر خود نوشته است:

پس از ۲۰ سال فعالیت در مایکروسافت، وقت آن رسیده که ماجراجویی جدیدی را آغاز کنم. لحظات بزرگی را در ایکس باکس تجربه کردم و آینده این پلتفرم روشن است. از تمامی اعضای تیم ایکس‌باکس تشکر می‌کنم و به‌ دستاوردهایی که رسیدیم، بسیار افتخار می‌‌کنم. آرزو می‌کنم که به بهترین‌ها دست پیدا کنید. به‌زودی اخبار بیشتری از برنامه آینده خود در میان می‌گذارم؛ بسیار هیجان‌زده هستم. 

همچنین ایبارا در ادامه صحبت‌های خود از تمامی گیمرها و هواداران هم بابت پشتیبانی‌ای آن‌ها طی این سال‌ها تشکر کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده