نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

جزئيات بهبود گرافیکی نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 اعلام شد

پس از معرفی بازی Red Dead Redemption 2 برای پی سی، استودیوی راک استار اعلام کرد که در این نسخه از بازی شاهد بهبودهای گرافیگی و اضافه شدن آیتم‌هایی در بخش داستانی خواهیم بود.

بازی Red Dead Redemption 2 طبق پیش‌بینی‌ها همانند نسخه اول توانست موفقیت زیادی را کسب کند و نامزد بهترین بازی سال نیز شود. درست قبل از زمان عرضه بازی، دارندگان پی سی نگران انتشار بازی روی پلتفرم مدنظر خود بودند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که چند روز پیش بالاخره استودیوی راک استار (Rockstar Games)، ناشر و سازنده بازی، به‌صورت رسمی اعلام کرد که نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۱۴ آبان (پنج نوامبر) برای علاقه‌مندان عرضه خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه‌به جزییات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد علاوه‌بر اینکه این بازی نسبت به نسخه کنسولی خود پیشرفت‌های فنی زیادی دارد، بلکه قرار است آیتم‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شود.

به‌گفته تیم سازنده، بازی از نظر گرافیکی و فنی بهبودهای زیادی داشته است. راک استار در این زمینه ادعا می‌کند که نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 جزییات محیط را بهتر و دقیق‌تر نشان می‌دهد که این امر هم باعث می‌شود به‌عنوان مثال تغییرات شب و روز واقعی‌تر به‌نظر برسد. از این موارد که بگذریم این نسخه از بازی سایه‌ها، انعکاس‌ها و جزییات و تکسچرهای محیط را بهتر و با رزولوشن بالاتری نشان می‌دهد. بازی Red Dead Redemption 2 روی پی سی از نرخ فریم بالاتر، قابلیت HDR و 4K پشتیبانی می‌کند.

راک استار قرار است برای بخش داستانی Red Dead Redemption 2، آیتم‌ها و محتویات جدیدی ازجمله مأموریت‌ها، گنج‌ها و نیز اسلحه‌‌های جدیدی به بازی اضافه کند. طرفداران و علاقه‌مندان به نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 از همین الان می‌توانند ازطریق فروشگاه رسمی راک استار، بازی را پیش خرید کنند.

اگر شما هم از افرادی هستید که مدت‌ها منتظر عرضه نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 بوده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده