// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تصاویر جدید Nioh 2 محیط و بخش شخصی‌ سازی بازی را نشان می‌دهد

تیم نینجا به‌تازگی تصاویر جدیدی را از بازی Nioh 2 منتشر کرده است که شخصی‌سازی کاراکتر و محیط‌های بازی را نشان می‌دهد.

سال گذشته بود که Nioh 2 به‌صورت رسمی معرفی شد و تابه‌امروز اطلاعات مختلفی از این بازی در دسترس قرار گرفته است. برخلاف نسخه پیشین که یک کاراکتر مشخص در دل داستان قرار داده شده بود، Nioh 2 دارای شخصیتی است که خود شما او را می‌سازید و شخصی‌سازی می‌کنید. همچنین در بخش گیم‌پلی هم شاهد تغییرات مختلفی هستیم. کاراکتر اصلی داستان، شخصی است که می‌تواند از قدرت یوکای‌هایی که از بین می‌برد، استفاده کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تیم نینجا (Team Ninja)، سازنده Nioh 2، به‌تازگی تصاویری را از بازی Nioh 2 منتشر کرده است که محیط‌های داخل بازی را نشان می‌دهد. همچنین دو عدد از تصاویر منتشر شده هم مربوط‌به شخصی‌سازی کاراکتر اصلی می‌شود. متاسفانه تصاویر ارسال شده از نسخه ژاپنی بازی است و نمی‌توان مشاهده کرد که در بخش ساخت و شخصی‌سازی کاراکتر چه گزینه‌هایی در دسترس قرار دارند، اما به‌نظر می‌رسد تیم نینجا سعی دارد آزادی عمل‌های متفاوتی را برای ساخت کاراکتر، در اختیار مخاطب قرار دهد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Nioh 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Nioh 2 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول Nioh 2 هم می‌توان به اعلام تاریخ بتای عمومی بازی اشاره کرد که در تاریخ ۱۰ آبان ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

Nioh 2

Nioh 2


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده