// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

رویداد The Walking Dead در بازی PUBG Mobile برگزار می‌شود

باتوجه‌به توییت اخیر حساب کاربری PUBG Mobile، امروز رویداد کراس‌اور این بازی و سریال مردگان متحرک شبکه ای‌ام‌سی در دسترس قرار می‌گیرد.

مقاله‌های مرتبط:

با وجود موفقیت بازی فورتنایت در سبک بتل رویال، تیم سازنده PUBG Mobile در تلاش است تا بتواند همچنان محتویات گوناگون و سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد. طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، حساب کاربری توییتر بازی اندروید و آیفون پابجی موبایل اعلام کرده است که امروز کراس‌اور جدید این بازی با سریال مردگان متحرکت (The Walking Dead) ساخته استودیو ای‌ام‌سی در دسترس قرار می‌گیرد و شامل سلاح، کاراکتر و وسیله نقلیه‌های جدید می‌شود.

تمرکز اصلی کراس‌اور ذکر شده، ارائه اسکین یا همان کاراکترهای جدید برای بازی آیفون و اندروید PUBG Mobile است. کاربران در این رویداد می‌توانند کاراکترهای دریل دیکسون، ریک گرایمز، نگان و میشون را دریافت کنند. همچنین مشخص شده است که کاربران می‌توانند چوب بیس‌بال معروف نگان و کاتانا میشون را هم در این کراس‌اور کسب کنند. در ادامه اعلام شده که موتورسیکلت دریل دیکسون هم به‌عنوان یک وسیله نقلیه جدید به بازی اضافه شده است و کاربران در نقشه بازی می‌توانند آن را پیدا کنند.

می‌توان این همکاری را به‌خاطر آغاز فصل دهم واکینگ دد دانست که از ۱۴ مهر ماه (۶ اکتبر) آغاز می‌شود و به‌‌خوبی با حال‌وهوای پابجی موبایل هم‌خوانی دارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ اشاره کنم که رویداد ذکر شده تا اوایل سال ۲۰۲۰ در دسترس است!


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده