نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

ویدیویی از پشت صحنه ساخت فیلم 1917 منتشر شد

شرکت یونیورسال پیکچرز ویدیویی از پشت صحنه فیلم 1917 را منتشر کرده که خبر از به تصویر کشیدن حماسی نبرد جنگ جهانی اول می‌دهد.

ماه گذشته بود که شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم 1917 را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار از دوران جنگ جهانی اول بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از این فیلم منتشر شده است. به‌تازگی یونیورسال ویدیویی از پشت صحنه ساخت فیلم منتشر کرده که در طول آن بازیگران و عوامل فیلم به‌خصوص سم مندس، کارگردان فیلم، در مورد آن صحبت می‌کنند. در تیم تولید فیلم شاهد حضور اشخاص با تجربه‌ای مثل راجر دیکینز برای فیلم‌برداری فیلم هستیم که کمک زیادی به هرچه بهتر به‌تصویر کشدن دوران جنگ جهانی اول در قالب یک فیلم کرده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم 1917 قرار است نبرد و مأموریت سرنوشت‌سازی را نمایش دهد که باعث زمین‌گیری ارتش آلمان خواهد شد که درواقع این مأموریت پیش زمینه‌ای برای پایان جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۸ بوده است. علاوه‌بر این ویدیو، یک پوستر و سه تصویر جدید از فیلم 1917 نیز منتشر شده که یک تصویر از پشت صحنه فیلم است و دو تصویر دیگر نبرد جنگ جهانی اول را به تصویر کشیده و شما در ادامه می‌توانید این چهار تصویر را مشاهده کنید:

جرج مکای، دین-چارلز چپمن، بندیکت کامبربچ، کالین فرث، مارک استرانگ، ریچارد مدن، اندرو اسکات، دنیل میز، آدریان اسکاربورو، جیمی پارک و جرج ورال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم 1917 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم با موضوع جنگ جهانی اول بر عهده سم مندس، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم American Beauty (زیبای آمریکایی)، فیلم Revolutionary Road (جاده انقلابی)، فیلم Skyfall (اسکای‌فال) و فیلم Spectre (اسپکتر) بوده که علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه کریستی ویلسون وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. همچنین استیون اسپیلبرگ نیز به‌عنوان تهیه کننده در فیلم 1917 حضور دارد.

اکران محدود فیلم 1917 در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد و در ادامه شاهد اکران گسترده این فیلم از تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰ دی ۱۳۹۸) خواهیم بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده