نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

استودیو بانجی تا سال ۲۰۲۵ یک بازی جدید به غیر از سری Destiny عرضه می‌کند

استودیو بانجی، سازندگان Destiny، به دنبال ساخت بازی کاملا جدیدی هستند تا آن را تا سال ۲۰۲۵ روانه بازار کنند.

 با توجه به این که بسته‌ی الحاقی جدید بازی Destiny 2 به نام Shadowkeep، به زودی منتشر خواهد شد و استودیوی Bungie برنامه‌های زیادی برای گسترش بازی خود دارد، به نظر می‌رسد که بازی شوتر آنلاین این استودیو، به هسته‌ی مرکزی فعالیت‌های آن تبدیل شده است. با این حال، این طور که پیدا است جاه طلبی استودیوی بانجی به بازی Destiny 2 و به طور کل به سری Destiny محدود نمی‌شود و آن‌ها قصد دارند تا طی سالیان آینده حداقل یک IP جدید را روانه‌ی بازار کنند.

طی مصاحبه‌ای با سایت IGN و طبق آخرین اخبار بازی، پیتر پارسون، رییس استودیوی ‌Bungie، در مورد نقشه‌های خود برای تبدیل بانجی به یک استودیو با چند فرانچایز مختلف صحبت کرد و گفت که آن‌ها قصد دارند تا به یکی از بهترین شرکت‌های حوزه‌ی سرگرمی تا سال ۲۰۲۵ تبدیل شوند. این برنامه صرفا محدود به سری Destiny نشده و احتمالا شاهد تولد چندین سری مختلف از بانجی خواهیم بود. پارسون در مورد چشم‌انداز خود اینگونه توضیح می‌دهد:

خب، تا سال ۲۰۲۵ ما راه کاملا مشخصی پیش رو داریم تا تغییراتی را در Destiny ایجاد کنیم و مطمئن شویم سایر سری‌های خود را در بازار بازی‌های ویدیویی خواهیم داشت. ما نیاز داریم تا گروه ناشرین خود را تشکیل دهیم اما بخشی از چشم‌انداز ما، تبدیل شدن به استودیویی با چندین سری بازی مختلف است.

پارسون هیچ اطلاعات دیگری از ساخت سری بازی یا بازی‌های جدید بانجی ارائه نکرد. با این حال، می‌توان مطمئن بود که بازی Destiny 2 همچنان در مرکز توجه آن‌ها قرار دارد و فعلا قرار است تا محتوای زیادی برای آن منتشر شود. در سال ۲۰۱۸، استودیوی Bungie از شرکت بزرگ چینی NetEase مبلغ ‍۱۰۰ میلیون دلار دریافت کرد که بخشی از این مبلغ می‌تواند صرف ساخت تیمی مجزا از تیم فعلی این استودیو که در حال حاضر روی Destniy 2 کار می‌کند، بشود.

استودیوی بانجی به ایجاد تغییرات و انتشار محتوا برای بازی Destiny 2 ادامه می‌دهد. این شرکت در کنار بسته‌ی الحاقی Shadowkeep که به زودی منتشر می‌شود، نسخه‌ای رایگان از این بازی را با نام New Light در اختیار کاربران خواهد گذاشت. تا زمان انتشار Shadowkeep یعنی ۹ مهر، سرور‌های این بازی به طور موقت از دسترس خارج خواهند شد.

نظر شما راجع به بازی‌های احتمالی استودیوی Bungie چیست؟ آیا نسبت به بازی‌های جدید این استودیو هیجان زده‌اید یا ترجیح می‌دهید تمام تمرکز آن‌ها به سری Destiny معطوف شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده