نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

ساخت فیلم Star Trek 4 احتمالا لغو شده است

طبق خبرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد که کمپانی پارامونت پیکچرز ساخت فیلم Star Trek 4 را لغو کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است ساخت فیلم Star Trek 4 (پیشتازان فضا ۴) رسما لغو شده باشد. ماه مرداد امسال بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مذاکرات کمپانی پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس مدیا با کریس همسورث و کریس پاین برای بازگشت و حضور در قسمت چهارم فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) به بست خورده و متوقف شده است. پس از عملکرد پایین‌تر از انتظار فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر) در گیشه، کمپانی پارامونت پیکچرز تصمیم گرفت تا حقوق و دستمزد بازیگران قسمت جدید این فیلم را تا سطح قابل توجهی کاهش دهد که این موضوع با مخالفت پاین و همسورث، بازیگر نقش جیمز و جرج کرک، مواجه شد و همین موضوع باعث توقف مذاکرات آن‌ها و نامشخص شدن آینده این مجموعه شده است.

حال طبق گفته ددلاین، پروژه فیلم Star Trek 4 احتمالا کاملا متوقف و توسط پارامونت لغو شده است و احتمالا در آینده شاهد ساخت ریبوت این فیلم خواهیم بود. همین موضوع باعث شده تا اس‌جی کلارکسون، کارگردان قسمت چهارم فیلم Star Trek، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت (آزمایشی) نسخه فرعی و پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)  را بر عهده بگیرد و همچنین به عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور داشته باشد. علاوه بر این فیلم، فیلم دیگری براساس ایده کوئنتین تارانتینو، کارگردان فیلم Pulp Fiction (پالپ فیکشن) و فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت انگیز)، از مجموعه پیشتازان فضا در دست ساخت است که ارتباطی به مجموعه اصلی ندارد و مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است. با این حال، آینده این فیلم نیز در حال حاضر شفاف و روشن نیست.

با این حال، تمامی خبرها برای طرفداران مجموعه پیشتازان فضا بد نیست و به زودی پخش فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) از شبکه CBS آغاز خواهد شد و همچنین یک سریال Star Trek دیگر براساس شخصیت کاپیتان جین-لوک پیکارد در دست ساخت است که در این سریال پاتریک استوارت بار دیگر نقش این شخصیت را بازی می‌کند. با این حال، آینده مجموعه پیشتازان فضا در سینما چندان شفاف و روشن نیست و باید در آینده منتظر خبرهای بیشتری در این رابطه باشیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده