نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

کارگردان هنری بازی God of War طرح‌هایش از کاراکترهای بازی Super Smash Bros Ultimate را منتشر کرد

راف گراستی که یکی از هواداران پروپاقرص بازی Super Smash Bros. Ultimate است، برخی از کاراکترهای این بازی را طراحی کرده و در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام به‌اشتراک گذاشته است.

سال ۲۰۱۸ میلادی سالی خوب و هیجان‌انگیز برای گیمرها بود؛ سالی که در آن بازی‌هایی بزرگ و مهیج در دسترس بازیکنان قرار گرفت و آن‌ها را به‌وجد آورد. دو بازی God of War و Super Smash Bros. Ultimate بدون شک از بهترین بازی‌هایی بودند که در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شدند و بازیکنان را به راه و روش خاص خودشان، درگیر کردند.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، راف گراستی، کارگردان هنری بازی God of War که یکی از هواداران پروپاقرص بازی Super Smash Bros. Ultimate است، برخی از کاراکترهای حاضر در این بازی را طراحی کرده و در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

بازی Super Smash Bros. Ultimate

گراستی که اوایل امسال با تیم طراحی‌اش در استودیو سونی سانتا مونیکا توانست بازیکنان بازی God of War به‌وجد بیاورد، به‌گونه‌ای پنج کاراکتر حاضر در بازی Super Smash Bros. Ultimate را بازآفرینی یا ریمستر کرده و طرح‌های خود را در صفحه‌ی اینستاگرامش با دنبال‌کنندگانش به‌اشتراک گذاشته است.

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، گراستی پنج کاراکتر از بازی Super Smash Bros. Ultimate را از نو طراحی کرده است؛ این پنج کاراکتر Samus ،Link ،Fox ،Bowser و سونیک هستند و حقیقتا به‌زیبایی تمام به‌دستان گراستی بازآفرینی شده‌اند. در میان این تصاویر، یک طرح هم از کاراکتری سایه-مانند دیده می‌شود که به‌احتمال زیاد، آن کاراکتر مگامن است. در ادامه و در گالری زیر، دیگر تصاویری را که گراستی از کاراکترهای بازی Super Smash Bros. Ultimate طراحی کرده است تماشا می‌کنیم.

بازی‌های God of War و Super Smash Bros. Ultimate را به‌ترتیب می‌توانید روی پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده