// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

رئیس تیم Halo از شکل‌‌گیری بخش چند نفره Halo Infinite می‌گوید

 فرانک اوکانر، رئیس مجموعه Halo در توییتی از چالش‌های بخش چندنفره Halo Infinite گفت و نسبت به آینده بازی اظهار امیدواری کرد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

تریلر معرفی بازی Halo Infinite در E3 2018 برای نشان دادن توانایی‌های موتور جدید بازی نمایش داده شده بود. هنوز هیچ بخشی از خود Halo: Infinite منتشر نشده و فعلاً باید برای نمایش صحنه‌هایی از آن منتظر باشیم. اما فرانک اوکانر، مدیر مجموعه Halo اخبار جدیدی از چگونگی بازی ارائه داده است.

اوکانر در رشته توییتی نسبتاً طولانی از اهمیت برخی جنبه‌های طراحی در بازی صحبت کرد. او متذکر شد که یکی از چالش‌های ساخت اثری مثل Halo این است که شیوه بازی کردن افراد مختلف منحصربه‌فرد و گسترده است. اوکانر به عنوان مثال در صحبت‌هایش اظهار داشت که او از حرکت Ground Pound در Halo 5 استفاده نمی‌کند؛ زیرا از مهارت کافی برخوردار نیست. با این حال شاید این یکی از پرطرفدارترین حرکات برای دیگر بازیکنان باشد.

تعدد و طیف وسیع روش‌هایی که بازیکنان در Halo پیش می‌گیرند باید در سرتاسر تجربه Halo لحاظ می‌شد. او گفت:

همه این موارد، از طرح‌های پیشنهادی تا نتیجه نهایی و عملکرد مچ میکینگ باید در نظر گرفته می‌شد. همه چیز به هم مرتبط است و بازیکنان در رأس هرم شیوه‌ها و اولویت‌های مختلف قرار دارند. با این که تغییر تنظیمات به این موضوع کمک می‌کند، هسته بازی نیز باید قابل قبول باشد و فرقی ندارد که چه تغییراتی به بازی بعدی وارد یا برایش در نظر گرفته می‌شود (اعم از مضمون کمپین و انتخاب‌ها/گزینه‌های بازیکن). احتمال ساخت یک اثر «فوق‌العاده» Halo در میزان متوسط قرار دارد، اما از لحاظ منطقی با توجه به چیزهایی که تاکنون دیدم و خواندم با یکی از ایده‌‎آل‌ترین طرح‌ها سرو کار داریم.

براساس این اظهارات این‌طور به نظر می‌رسد که اوکانر در مورد موفقیت Halo Infinite اطمینان خاطر دارد و معتقد است که بازی جدیدش رضایت بازیکنان حرفه‌ای و تازه‌کار را برآورده خواهد کرد. البته این نقطه نظر در بین همه افراد مرتبط با پروژه Halo مشترک نیست. مارکوس لیتو، یکی از سازندگان مجموعه Halo، به دلیل چالش‌های موجود در پیش‌برد مجموعه با ایده‌های نو و همچنین باز تعریف ویژگی‌هایی که طرفداران قدیمی بازی از آن لذت می‌بردند، Halo را یک سناریوی شکست خورده قلمداد می‌‎کند.

شایعاتی وجود دارند که مایکروسافت برنامه دارد تا بازی را در دو بخش عرضه کند که بنا به آن‌ها سال ۲۰۱۹ برای بخش تک‌نفره در نظر گرفته شده و ۲۰۲۰ زمان از راه رسیدن بخش چندنفره خواهد بود. با این حال هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار رسمی اعلام نشده است. بخش کمپین Halo Infinite بیشتر روی داستان «مستر چیف» تمرکز خواهد داشت، که پس از فاصله گرفتن Halo 5 از این شخصیت محبوب خبر بسیار خوشایندی است. با این که مشخص نیست Halo Infinite چه موقع راهی بازار شود، شکی نیست که یکی از مورد انتظارترین آثار کنسول ایکس باکس وان خواهد بود؛ مخصوصاً که طی آخرین اخبار، این بازی از قابلیت تقسیم صفحه (Split-Screen) نیز پشتیبانی می‌کند.

 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده