نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

بازی Metro Exodus دارای حالت Photo Mode خواهد بود

طبق اعلام اکانت توییتر رسمی بازی Metro Exodus، این ساخته استودیو 4A Games از همان زمان عرضه دارای حالت Photo Mode خواهد بود. 

یکی از بازی‌های موردانتظار سال ۲۰۱۹، Metro Exodus است که البته ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار آن باشیم اما تاریخ انتشار بازی چند باری تغییر کرد و نهایتا این اثر قرار است ۲۶ بهمن روانه بازار شود. دیروز اکانت رسمی توییتر این بازی اعلام کرد که قرار است به مدت پنج روز، هر روز یک خبر جدید در رابطه با این بازی منتشر شود و اولین خبر در این راستا، وجود حالت Photo Mode در بازی از همان روز عرضه بود. 

طبق اعلام سایت رسمی بازی، حالت Photo Mode روی هر سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس خواهد بود. با این حال کاربران کامپیوتر می‌توانند از ویژگی انسل انویدیا هم استفاده کنند که به‌لطف آن، به فیلتر‌های مختلف، امکان تغییر دلخواه زاویه دوربین و حتی ثبت تصاویر با رزولوشن 4K دسترسی خواهند داشت و می‌توانند با نهایت جزییات و کیفیت تصاویر دلخواه خود را از بازی بگیرند. نسخه پی‌سی مترو همچنین از قابلیت Nvidia RTX Ray Tracing هم پشتیبانی می‌کند که عامل دیگری برای زیباتر شدن تصاویر آن خواهد بود. 

به نظر می‌رسد که Photo Mode یکی از درخواست‌های کاربران از سازندگان بازی بوده است. 4A Games در این مورد گفت:

معمولا Photo Mode در بازی‌های شوتر اول‌شخص خیلی جایی ندارد اما پس از درخواست‌های متعدد طرفداران، ما تصمیم گرفتیم تا چنین امکانی را در بازی فراهم کنیم تا بازیکنان بتوانند تصاویر دلخواه‌شان را در دنیای آخرالزمانی این بازی ثبت کنند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده