// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵

Kinda Funny Games در E3 2019 نمایش خواهد داشت

براساس اخبار منتشر شده از چهارمین سالگرد تاسیس Kinda Funny Games، این شرکت بازی‌سازی با حمایت مالی سایت Patreon در نمایشگاه E3 2019 نیز نمایش خواهد داشت.

چهارمین سالگرد راه‌‌اندازی کایندا فانی (Kinda Funny) با هدفی جدید برای کمپین مالی Patreon این استودیو همراه بود که یک Showcase دیگر از کایندا فانی گیمز در ۲۰۱۹ و این بار طی نمایشگاه E3 را نوید می‌داد. در ویدیوی معرفی سال چهارم کایندا فانی گیمز اعلام شد که اهداف مالی جدید Patreon محتواهای زیادی را شامل می‌شود که یکی از آن‌ها از نمایش دیگری از کایندا فانی گیمز طی نمایشگاه E3 2019 با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ هزار دلار خواهد بود. البته بودجه جمع‌آوری شده به سرعت از مبلغ مورد نیاز پیشی گرفت؛ چنین چیزی به این معنی است که یک برنامه‌ی ویدیوی دیگر از چندین بازی ویدیویی را در ژوئن ۲۰۱۹ (خرداد ۹۸) شاهد خواهیم بود.

این رویداد در حالی است که سونی کاملاً از E3 2019 کنار کشید و آثاری را که قرار بود در این دوره با پشتیبانی Third Party معرفی شوند به کل حذف کرد. بازی‌های مستقل نیز طی سال‌های گذشته هیچ نمایشی در کنفرانس E3 سونی نداشتند؛ به این جهت که از پلی استیشن 3 به بعد، این پلتفرم به عنوان کنسول برتر، تمام نگاه‌‎ها را به خودش معطوف می‌کرد. با توجه به سابقه گذشته کایندا فانی گیمز، انتظار می‌رود که آثار مستقل هم شانس خودنمایی در نمایشگاه E3 را داشته باشند. اولین نمایش در ۸ دسامبر (۱۷ آذر) جایگزینی برای نبود مجمع PlayStation Experience در سال ۲۰۱۸ بود.

با روند نزولی این نمایشگاه سالانه و با وجود این که شرکت‌های الکترونیک آرتز و مایکروسافت نیز به شکل مشابه، نمایش خود در E3 را کاهش دادند یا به کل حذف کردند، هنوز هم یک هفته در سال تمامی چشم‌ها به مرکز شهر لس آنجلس برای تماشای گیم‌پلی و معرفی بزرگ‌ترین بازی‌های سال آینده خیره می‌شود.

برخی از بزرگترین معرفی‌های رویداد گذشته کایندا فانی گیمز عبارتند از: Desert Child ،Ape Out ،Moving Out ،Conan Unconquered ،Vane، ایپزود The Messenger ،Bury Me My Love ،Anthem ،The Walking Dead: The Final Season Episode 3 ،Yiik: A post-Modern RPG و کلی بازی دیگر.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده