// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

درآمد ۳۴۸ میلیون دلاری بازی های موبایل نینتندو در سال 2018

به‌لطف بازی‌هایی همچون Fire Emblem Heroes، درآمد بازی‌های موبایل کمپانی نینتندو در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۳۵۰ میلیون دلار بوده است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی موبایل، بخش موبایل کمپانی نینتندو عملکرد خوبی را در سال ۲۰۱۸ از خود به‌نمایش گذاشته است. بازی‌های Fire Emblem Heroes،‌ Dragalia Lost، Animal Crossing: Pocket Camp و Super Mario Run در کنار یکدیگر توانسته‌اند در آمد ۳۴۸ میلیون دلاری را در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو به‌ارمغان بیاورند. در این میان بازی اندروید و آیفون Fire Emblem Heroes بهترین عملکرد را از خود به‌نمایش گذاشته است. این بازی موبایل توانسته است در سال گذشته میلادی ۲۳۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد و ۶۶ درصد از درآمد کلی بازی‌های موبایل را به‌خود اختصاص بدهد.

دومین جایگاه مربوط به بازی موبایل Dragalia Lost است که ۵۸.۴ میلیون دلار در آمد داشته است. البته در این میان اشاره کنم که بازی آیفون و اندروید Dragalia Lost در اواخر ماه سپتامبر ۲۰۱۸ تنها در دسترس بعضی از کشورها و مناطق قرار گرفت. با این‌حال این بازی توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد و باید ببینیم در سال جاری میلادی به چه شکل هواداران نینتندو را به‌ خود جذب می‌کند. در ادامه هم می‌توان به بازی اندروید و آیفون Animal Crossing: Pocket Camp با درآمد ۴۸.۶ میلیون دلاری و بازی Super Mario Run با درآمد ۱۰ میلیون دلاری اشاره کرد.

در آمد بازی‌های موبایل نینتندو در ۲۰۱۸

درآمد ۱۰ میلیون دلاری بازی اندروید و آیفون Super Mario Run آنچنان دور از ذهن نیست، زیرا این بازی فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و بازیکنان با پرداخت مبلغ در نظر گرفته شده برای این بازی، دیگر نیازی نیست برای بخش‌های مختلف بازی هزینه کنند. باید منتظر بازی‌های موبایل نینتندو در سال ۲۰۱۹ باشیم و ببینیم چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارند. تازه‌ترین بازی موبایل نینتندو، بازی موبایل Mario Kart Tour است که تا پایان ماه مارس عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده