// جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴

مدیر مالی ارشد بلیزارد این کمپانی را ترک کرد

در اقدامی جالب توجه، مدیر مالی ارشد بلیزارد این کمپانی را به مقصد کمپانی خدمات مالی Square ترک کرد.

شاید در ابتدا برای شما عجیب به نظر برسد، اما پس از این‌که مدیر مالی ارشد کمپانی اکتیویژن این شرکت را ترک کرد و با توجه به ورود به سال جدید میلادی و آغاز فصل جابه‌جایی‌ها و استخدام‌های شغلی، طبق جدیدترین اخبار بازی، مدیر مالی ارشد کمپانی Blizzard نیز، این کمپانی را به قصد ورود به کمپانی Square که در زمینه‌ی پرداخت از طریق موبایل فعالیت دارد ترک کرد. باید بدانید که این جابه‌جایی‌ها در دنیای تجارت امری طبیعی به حساب می‌آید.

جدا شدن آمریتا آهوجا، مدیر مالی ارشد کمپانی بلیزارد، بیشتر از این‌که برای این کمپانی امری مهم به حساب آید، برای کمپانی Square حیاتی به نظر می‌رسد؛ به این دلیل که این کمپانی خدمات مالی که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی مدیر مالی ارشد خود را از دست داده بود، با افت سهام جدی و شدیدی مواجه شده بود و نیاز به یک مدیر مالی ارشد ماهر را در بین نیروهای خود حس می‌کرد. این جابه‌جایی البته در زمان عجیبی رخ داد؛ زمانی که کمپانی بلیزارد پس از معرفی بازی موبایل Diablo Immortal و همچنین اعلام برنامه‌های خود برای ساخت و توسعه‌ی بیشتر پروژه‌های موبایلی، تحت فشار عمومی قرار داشت و همچنین با اعلام این خبر که قصد دارد پشتیبانی و توسعه‌ی بازی Heroes of The Storm را محدود و کند سازد، تعجب بسیاری را برانگیخته بود.

همچنین و طبق سایر اطلاعات منتشر شده، بلیزارد در مراحل ابتدایی توسعه‌ی بازی Diablo 4 قرار دارد که قرار است در سبک اکشن نقش آفرینی، اما وفادار به ریشه‌های اصلی این سری محبوب ساخته شود. به تمامی دلایل ذکر شده و همچنین توجه این کمپانی به پروژه‌های موبایلی، یک پروژه‌ی لغو شده از سری Diablo با کد رمز Hades و در نهایت تصمیم برای جابه‌جایی تعدادی از توسعه‌‌دهندگان بازی Heroes of The Storm، این زنگ را برای ما به صدا در می‌آورد که بلیزارد قرار است در مقابل دیدگان ما تغییراتی اساسی کند.

نظر شما در رابطه با این جابه‌جایی و در کل تغییرات کمپانی بزرگ بلیزارد چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده