// جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

بازی جدید سازنده Wandersong با نام Drawdog در دست ساخت است

گرگ لوبانوو سازنده بازی Wandersong از اثر مستقل جدیدش با نام Drawdog رونمایی کرد. گیم‌پلی بازی شامل المان‌های نقاشی خواهد بود.

۲۰۱۸ سالی شلوغ برای بازی‌های بزرگ به شمار می‌رفت، اما Wandersong از گرگ لوبانوو یکی از چندین بازی مستقل بود که توانست در سیل آثار اسم و رسم‌دار، خودی نشان دهد. در حالی که چند روز بیشتر از سال ۲۰۱۹ نمی‌گذرد، لوبانوو از بازی جدید در حال ساختش با نام Drawdog خبر داد.

اکانت رسمی توییتر بازی، یک گیف کوتاه از گیم‌پلی آن به اشتراک گذاشت که یک شخصیت سگ و مکانیسم نقاشی برای اضافه کردن رنگ به دنیایی سیاه و سفید را نشان می‌دهد. ظاهر بازی کاملاً با طراحی هنری Wandersong متفاوت است.

در مجموع اگر ماهیت بازی چیزی مثل Wandersong باشد، بدون شک ارزش تجربه را خواهد داشت. جلوه‌های بصری، طراحی صوتی، تم داستانی شاد و سلامت روحی و گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای که کمتر اثر مستقلی از پس ارائه‌اش برمی‌آید. با طراحی هنری و گیم‌پلی منحصربه‌فردی که لوبانوو در بازی‌هایش به کار می‌برد هر اثر جدیدی از او نوید بخش است.

در حال حاضر اطلاعات جدیدی از Drawdog در اختیار نیست جز این که «یک بازی در مورد سگ و نقاشی» خواهد بود، بنابراین باید منتظر اخبار جدیدتر ماند. اگر با کارهای گرگ بانوو آشنایی ندارید بد نیست تا قبل از انتشار اثر جدید این بازی‌ساز با Wandersong سرگرم شوید؛ یک بازی معمایی، ماجراجویی موزیکال که ماجرایی نوازنده‌ای را در مسیر جمع‌آوری قطعات موسیقی برای نجات دنیا از نابودی روایت می‌کند. Wandersong در سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شد و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده