نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

تاریخ اکران فیلم The Batman اعلام شد؛ خداحافظی بن افلک با نقش بتمن

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Batman را تایید و اعلام کرد که بن افلک دیگر نقش شخصیت بتمن را بازی نخواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم The Batman منتشر شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر در ابتدا اعلام کرد که فیلم Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. ددلاین در ادامه اضافه کرد که برادران وارنر به دنبال استخدام یک بازیگر جدید برای بازی در نقش بروس وین/بتمن است که گفته می‌شود تمرکز این فیلم روی بروس وین جوان خواهد بود. با این حال، اطلاعات بیشتری در این رابطه در دسترس نیست. بدین ترتیب بن افلک دیگر قرار نیست نقش شخصیت بتمن را در دنیای دی سی (DC) بازی کند و پس از مدت‌ها شایعه سرانجام او این مجموعه را ترک کرد که پیش از این او صندلی کارگردانی این فیلم را نیز ترک کرده بود. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman را بر عهده دارد.

مت ریوز

در مصاحبه با هالیوود ریپورتر، ریوز اخیرا اطلاعات جدیدی از فیلم The Batman را نیز به اشتراک گذاشته است. تمرکز فیلم جدید بتمن بیشتر روی این شخصیت محبوب خواهد بود و حالت کارآگاهی داستان بیش از دیگر فیلم‌های بتمن است. همچنین در این فیلم شاهد حضور چندین شخصیت شرور و منفی خواهیم بود که اطلاعاتی از آن در دسترس نیست، اما طبق شایعات، شخصیت پنگوئن احتمالا شخصیت منفی اصلی فیلم بتمن خواهد بود. همچنین ریوز تایید کرد که روند استخدام بازیگران این فیلم آغاز خواهد شد، اما پیش از آن، او پیش‌نویس نهایی فیلمنامه فیلم بتمن را برای شروع فیلمبرداری آماده خواهد کرد. انتظار می‌رود به‌زودی بازیگر نقش بتمن مشخص شود که فعلا اطلاعاتی از گزینه‌های احتمالی آن در دسترس نیست. 

پیش از این گفته شده بود که کمپانی برادران وارنر ممکن است ماه نوامبر ۲۰۱۹ (آبان یا آذر ۱۳۹۸) را برای شروع فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman در نظر بگیرد که با توجه به تاریخ اکران اعلام شده، به نظر می‌رسد که باید در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ منتظر شروع فیلمبرداری و تولید فیلم بتمن باشیم. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده