// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶

نسخه فیزیکی Metro Exodus دارای کد فروشگاه اپیک گیمز است

حساب کاربری Metro Exodus در توییتر اعلام کرده است که نسخه فیزیکی پیش خرید شده Metro Exodus روی کامپیوتر با کد فروشگاه اپیک گیمز ارسال می‌شود.

دیروز بود که خبری منتشر شد و در جریان آن دیپ سیلور اعلام کرد که نسخه دیجیتالی بازی Metro Exodus به‌صورت انحصاری از فروشگاه اپیک گیمز برای کاربران کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد. از طرفی پیش‌خرید کنندگان نسخه‌ی دیجیتالی همچنان از طریق استیم قادر به‌تجربه‌ی بازی خواهند بود. در این میان عده‌ای از کاربران که بازی را به‌صورت فیزیکی پیش‌خرید کرده بودند یا قصد پیش‌خرید داشتند، برای‌شان سوال بود که کد مربوط به کدام فروشگاه را دریافت خواهند کرد؛ زیرا این خبر تقریبا دو هفته قبل از عرضه‌ی رسمی بازی منتشر شده است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران در توییتر از حساب کاربری Metro Exodus پرسیده است که کدهای نسخه‌ی پیش‌خرید مربوط به‌کدام فروشگاه است که حساب کاربری توییتر Metro Exodus در این باره گفته است:

نسخه‌های فیزیکی بازی Metro Exodus که پیش‌خرید شده‌اند، با کد فروشگاه Epic Games ارسال می‌شوند.

با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم سرنوشت بازی‌های آینده روی پلتفرم پی سی به چه شکل خواهد بود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا انحصار طلبی‌های اپیک گیمز را تایید می‌کنید؟ بازی Metro Exodus در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه)‌ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده