نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

تاریخ اکران فیلم Morbius رسما اعلام شد

کمپانی سونی پیکچرز رسما تاریخ اکران فیلم Morbius با بازی جرد لتو را که دومین فیلم دنیای مرد عنکبوتی این کمپانی است، مشخص و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز تابستان سال ۲۰۲۰ را برای اکران فیلم Morbius (موربیوس) در نظر گرفته است. این فیلم که دومین فیلم از دنیای مرد عنکبوتی این کمپانی خواهد بود و در حال حاضر مراحل استخدام بازیگر را سپری می‌کند، برای اکران در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. فیلم مستقل شخصیت آنتاگونیست و ضد قهرمان موربیوس خون آشام زنده (Morbius the Living Vampire) در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) اکران شود، اما سونی تصمیم به تغییر آن گرفت و این تاریخ اکنون به قسمت جدید فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) داده شده و فیلم موربیوس قرار است سه هفته دیرتر از تاریخ اولیه اکران شود. با این حال، پیش از این سونی نام این فیلم را به‌عنوان فیلم بدون نام از دنیای مرد عنکبوتی ثبت کرده بود و حال رسما اعلام کرده که این فیلم، فیلم Morbius خواهد بود.

جرد لتو، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس)  و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، قرار است نقش موربیوس را در فیلم مستقل این شخصیت بازی کند. علاوه بر لتو، آدریا آرجونا، بازیگر فیلم Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان)، قرار است نقش شخصیت مارتین بنکرافت را در فیلم Morbius بازی کند و مت اسمیت، بازیگر سریال Doctor Who (دکتر هو)، نیز در حال انجام مذاکرات نهایی با کمپانی سونی پیکچرز برای حضور در فیلم مستقل شخصیت موربیوس برای بازی در یک نقش مهم و نامشخص است.

دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Safe House (خانه امن)، فیلم Child 44 (کودک ۴۴) و فیلم Life (حیات)، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده خواهد داشت. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، نویسندگان فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) و سازندگان سریال Lost in Space (گمشده در فضا) بوده است و فیلمبرداری و تولید فیلم Morbius نیز قرار است در طول سال ۲۰۱۹ انجام شود. این شخصیت برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۳ و در کامیک Amazing Spider-Man #101 معرفی شد. موربیوس یک دانشمند است که دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از تلاش برای درمان بیماری خود، به‌نوعی به یک خون آشام تبدیل می‌شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده