// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

بازی Fallout 76 میزبان حالت Survival خواهد شد

به‌زودی حالت PvP جدید بازی Fallout 76 به نام Survival به این اثر اضافه خواهد شد که هم‌اکنون در مرحله‌ی بتا قرار دارد.

با اینکه بازی Fallout 76 نتوانست نظر منتقدان و هواداران خود را آنطور که باید و شاید جلب کند، اما کمپانی بتسدا (Bethesda) با آپدیت‌ها و حالت‌های مختلف سعی دارد موارد تازه‌ای را به این بازی اضافه کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا جزئیاتی از حالت Survival بازی Fallout 76 را منتشر کرده است.

سروایول یک حالت PvP خواهد بود که بازیکنان در منوی اصلی بازی آن را مشاهده خواهند کرد. در واقع در منوی اصلی بازی دو گزینه وجود خواهد داشت: ادونچر و سروایول. سروایول دارای تمامی مواردی است که حالت ادونچر در خود جای داده است، اما در این میان تفاوت‌های بزرگی هم وجود دارد که بازی را خشن‌تر می‌کند. پیش‌تر زمانی که کاربران می‌خواستند به‌صورت PvP بازی را تجربه کنند، باید پارتی‌های مختلفی را تشکیل می‌دادند. حال این مورد در سروایول حذف شده است. همچنین سایر پارتی‌هایی که در تیم شما قرار ندارند یا در رویداد مورد نظر شما را همراهی نمی‌کنند، به‌عنوان دشمن در جهان بازی فال اوت 76 شناخته می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را از میان بردارید!

بتسدا در ادامه اعلام کرده است که کاراکترهای ساخته شده بازیکنان قابل انتقال به‌حالت سروایول هم هستند، اما کاربران را تشویق کرده است که یک کاراکتر جدید بسازند. با این‌حال با استفاده از کاراکتر قدیمی، پیشرفت شما میان دو حالت ادونچر و سروایول انتقال پیدا می‌کند. مقیاس سطح‌بندی همانند حالت ادونچر است و بتسدا اعلام کرده است که کاربران تازه‌وارد (کاراکتر تازه ساخته شده) فرصت مبارزه علیه کاربرانی را دارند که از کاراکترهای قدیمی و سطح بالای خود استفاده کرده‌اند.

از‌ آنجایی که حالت سروایول هم‌اکنون در فاز بتا به‌سر می‌برد، بتسدا اعلام کرده است که در آینده اطلاعات بیشتری را در مورد قوانین آن در دسترس کاربران قرار خواهد داد. برای مثال مکانیزم‌های مردن یکی از مواردی است که بتسدا در حال کار روی آن است. هم‌اکنون مکانیزم مردن بازی به‌نحوی است که بازیکنان پس از کشته شدن، نمی‌توانند از اسپاون خود برای گرفتن انتقام استفاده کنند و تنها در کمپ یا والت ۷۶ اسپاون خواهند شد. همچنین با کشتن سایر بازیکنان Caps بیشتری دریافت خواهید کرد (دو برابر).

در انتها مشخص شده است که حالت Survival دارای لیدربرد هم خواهد بود و در ماه مارس (اسفند/فروردین) بتای این حالت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد وجود این حالت در بازی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده