// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

Sekiro: Shadows Die Twice دارای باس های فرعی است

هیدتاکا میازاکی به‌تازگی اعلام کرده است که در بازی Sekiro: Shadows Die Twice باس‌های فرعی حضور خواهند داشت.

سوال‌های زیادی در مورد بازی Sekiro: Shadows Die Twice وجود دارد؛ مثلا اینکه این بازی چگونه توانسته است هم شبیه به ساخته‌های قبلی استودیو فرام سافتور (FormSoftware) باشد و هم اینکه از این ساخته‌ها متفاوت باشد؟ از نظر گیم‌پلی و روایت داستان، بازی تفاوت‌های بسیاری با ساخته‌های گذشته فرام سافتور دارد، اما زمانی که صحبت از باس‌ها می‌شود، وجه اشتراکی میان ساخته‌های قبلی و Sekiro: Shadows Die Twice دیده می‌شود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، هیدتاکا میازاکی، کارگردان Sekiro: Shadows Die Twice، اخیرا گفت‌وگویی با سایت گیم‌اینفورمر داشته است و در جریان آن از وی پرسیده شده است که آیا این بازی دارای باس‌های مخفی است تا کاربران از مسیر اصلی خود منحرف شوند یا خیر. میازاکی با تایید باس‌های فرعی اعلام کرد:

بله. منظورم این است که وجود باس‌های فرعی یک مورد اساسی برای ما به‌حساب می‌آید و امیدواریم انتظارات را برآورده کرده باشیم. در Sekiro: Shadows Die Twice هم باس‌های فرعی سرسخت و چالش‌برانگیز خواهند بود.

باس‌های فرعی همیشه پای ثابت آثار فرام سافتور بوده‌اند و بعضی از آن‌ها جدا از سرسخت بودن‌شان، لحظات جذاب و هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان به‌وجود آورده‌اند و مخاطبان پس از شکست دادن باس مورد نظر، احساس آرامش کرده‌اند. برای مثال The Nameless King نام یکی از باس‌های فرعی بازی Dark Souls III است که حسابی بازیکنان را به‌چالش می‌کشد، اما در حین مبارزه از نحوه‌ی مبارزه کردن او و لحظاتی که اتفاق می‌افتد، لذت می‌برید. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ دوم فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده