// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷

کریس انیل، طراح ارشد سونی، به استودیو Initiative مایکروسافت پیوست

استودیو اینیشیتیو مایکروسافت که در حال جذب نیروهای نخبه است، به تازگی کریس اُنیل، طراح ارشد و سابق سونی سانتا مونیکا را جذب خود کرد.

استودیو Initiative کمپانی مایکروسافت طبق روال سابق خود در حال جذب نیروهای نخبه برای پست‌های نویسندگی، کارگردانی و تولیدکنندگی است. برخی از کسانی که این استودیو تازه تاسیس برای ساخت تیم نخبه‌گرای خود انتخاب کرده شامل درو مورِی، عضو سابق اینسومنیاک گیمز، تام شپرد از کمپانی راک استار و افراد دیگری هستند که همگی به نوعی در زمینه‌ی شغلی خود نخبه محسوب می‌شوند و دارای توانایی‌های بسیار بالایی هستند. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی تازه تاسیس کمپانی Microsoft در تازه‌ترین اقدام خود، کریس اُنیل، طراح ارشد و سابق استودیو سونی سانتا مونیکا را نیز به نیروهای نخبه‌ی خود اضافه کرده است. وی پیش‌تر و در استودیو Sony Santa Monica یکی از کسانی بود که روی بازی God of War کار می‌کرد.

اگر بخواهیم به‌طور خاص به وظیفه‌ی وی که در استودیو قبلی‌اش در حال انجام آن بوده اشاره کنیم، باید گفت که وی مسئول طراحی کوه‌های بازی خدای جنگ بوده است. یکی دیگر از افرادی که اینیشیتیو اقدام به جذب آن کرده، بن دیاماند، مهندس نرم‌افزار کمپانی اسپیس ایکس است که در حال حاضر پست مهندس ارشد سیستم‌ها را در استودیو تازه تاسیس مایکروسافت از آن خود کرده است. دَرل گالاگر، از مسئولین اصلی استودیو Initiative، در طی رویداد E3 2018 این‌طور گفته بود که کمپانی وی به دنبال تمرکز روی داستان سرایی، توسعه‌ی جهانی و ساخت محصولات با خلاقیت بالا است. در حال حاضر نیز و با توجه به افراد نخبه و حرفه‌ای که توانسته جذب خود کند، ایده و هدف خود را بیش از پیش تقویت می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست که این تیم قدرتمند در حال کار کردن روی چه پروژه‌ای است؛ اما قطعا با توجه به این حجم از افراد حرفه‌ای و نابغه، باید انتظار یک پروژه‌ی بزرگ و حرفه‌ای را داشت. در این که بالاخره مشخص خواهد شد که آن‌ها در حال فعالیت روی چه اثری هستند، شکی نیست؛ اما مساله‌ای که خیلی جلب توجه می‌کند این است که چگونگی تشکیل یک تیم حرفه‌ای را از سراسر دنیا شاهد هستیم؛ تیمی که تنها بخشی از پرو‌ژه‌های بزرگ مایکروسافت است که در حال حاضر به شدت در حال گسترش وسعت و سلطه‌ی خود است و با توسعه‌ی استودیوها، سعی در قبضه کردن درصد بیشتری از بازار دارد.

نظر شما در مورد پیوستن اُنیل به Initiative چیست؟


منبع TicGamesNetwork
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده