// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴

دو بازی از سری Command & Conquer به سرویس Backward Compatibility اضافه شدند

براساس اعلام کمپانی مایکروسافت به واسطه اضافه شدن دو بازی از سری Command & Conquer به سرویس Backward Compatibility، کاربران کنسول ایکس باکس وان می‌توانند این بازی‌ها را تجربه کنند.

یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه کنسول نسل هشتمی کمپانی Microsoft یعنی کنسول ایکس باکس وان، پشتیبانی از بازی‌های دو کنسول Xbox و Xbox 360 و امکان تجربه آن‌ها از طریق سرویس Backward Compatibility است. کمپانی مایکروسافت از زمان آغاز به کار این سرویس تا‌کنون بازی‌های بسیاری را به آن اضافه کرده است و همچنان این روند ادامه دارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی دو بازی از مجموعه Command & Conquer که روی کنسول نسل قبل منتشر شده‌اند، در دسترس کاربران کنسول ایکس باکس وان قرار گرفته‌اند.

براساس این خبر که از طریق توییت لری هرب ملقب به میجور نلسون منتشر شده است، از امروز دارندگان کنسول Xbox One می‌توانند بازی‌های Command and Conquer 3: Tiberium Wars و Command & Conquer: Red Alert 3 را به واسطه سرویس Backward Compatibility تجربه کنند. در ادامه مدیر برنامه‌نویسی ایکس‌باکس لایو به این نکته اشاره کرده است که بسته الحاقی Kane's Wrath مربوط به بازی Command and Conquer 3: Tiberium Wars و محتوای Commander's Challenge متعلق به بازی Command & Conquer: Red Alert 3 نیز به سرویس مذکور اضافه شده‌اند.

کمپانی Electronic Arts (الکترونیک آرتز) به عنوان ناشر سری بازی‌های Command & Conquer، هم‌‌اکنون با همکاری استودیو Petroglyph Games (پتروگلیف گیمز) مشغول ساخت بازی Command and Conquer Remastered Collection است. این بازی شامل نسخه ریمستر دو بازی Command & Conquer: Tiberian Dawn محصول سال ۱۹۹۵ و Command & Conquer: Red Alert محصول سال ۱۹۹۶ به همراه بسته‌های الحاقی این بازی‌های می‌شود. مدتی پیش اعلام شد که بازی مذکور روی پلتفرم پی سی فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود و سازندگان قصد دارند حس و حال بازی‌های اصلی را تکرار کنند. با این وجود که تاریخ دقیق عرضه بازی Command and Conquer Remastered Collection مشخص نیست اما انتظار می‌رود که این بازی در سال ۲۰۲۰ مصادف با سالگرد ۲۵ سالگی سری Command & Conquer منتشر شود.

سرویس Backward Compatibility میزبان بیش از ۵۰۰ بازی مختلف است که از بین آن‌ها می‌توان به بازی‌های Assassin's Creed Liberation HD ،Brutal Legend ،Castlevania: Lords of Shadow ،Red Dead Redemption و Alan Wake اشاره کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده